3545
Sök

Toning i framrutorna?

91 Inlägg
1 april 2009
Trådstartare
Tänkte höra om någon har bra tips hur man ska göra om polisen stannar en. Om man har tonade rutor i framdörrarna. är de bara att köra ner dom fort och sen dra ur säkringen ? eller kommer dom be en att köra upp dom?

653 Inlägg
1 april 2009
Goldfinger_86 skrev:
Tänkte höra om någon har bra tips hur man ska göra om polisen stannar en. Om man har tonade rutor i framdörrarna. är de bara att köra ner dom fort och sen dra ur säkringen ? eller kommer dom be en att köra upp dom?

Kommer nog be dig att köra upp dom, men på sommarn är det ganska lugnt, ha dom nere jämt smile

Bygger BMW ///M Touring
1 152 Inlägg
1 april 2009
har ingen rätt att be dig dra upp de. det vet jag cool

Följ: 323Ti på instagram för att följa projektet på Insta.
Eller M2F89 för att följa m2 ”kombi” projektet.....

Cambrant
1 april 2009
Skaffa Soyafilm till framrutorna. Då kan du dra av dom innan snuten ens hunnit fram till dig. Kasta dom i baksätet, dra hem, tvätta dom och sätt på dom igen. Om du inte vet så är dom tvättbara och går att återanvända smile

Så gjorde jag men jag satte aldrig på dom igen för jag visste att i Göteborg kommer jag bli stoppad varje dag med dom på.

Audis in Scandinavia
1 342 Inlägg
1 april 2009
Kör tonat.. Säg att bilen gick igenom besiktningen så.. Fejka en EU stämpel på toningen smile Gick igenom här iaf smile

Audis in Scandinavia Crew

Amatör
193 Inlägg
1 april 2009
NIKKELICIOUS skrev:
Kör tonat.. Säg att bilen gick igenom besiktningen så.. Fejka en EU stämpel på toningen smile Gick igenom här iaf smile

Funkar nog bara i kiruna ^^ eheh

3 059 Inlägg
1 april 2009
S Ö K ! ! ! ! !

566 Inlägg
1 april 2009
När dom åker efter mig och stoppar mig..så brukar jag gå ur bilen och gå till dom. Än har dom inte sett  sagt nåt. Ändå blivet stoppad 6-7ggr.

1337
1 343 Inlägg
2 april 2009
Cambrant skrev:
Skaffa Soyafilm till framrutorna. Då kan du dra av dom innan snuten ens hunnit fram till dig. Kasta dom i baksätet, dra hem, tvätta dom och sätt på dom igen. Om du inte vet så är dom tvättbara och går att återanvända smile

Så gjorde jag men jag satte aldrig på dom igen för jag visste att i Göteborg kommer jag bli stoppad varje dag med dom på.

vilket skämt.
ska man köra runt med plastpåsar på framrutorna för att man enkelt ska kunna ta bort det om man blir stoppad?? soyafilm är skit och kommer alltid förbli.

Det är så värdelöst att se genom om man jämför med solfilm..
inget alternativ att sätta soyafilm om man vill kunna se ut.

I'm not a fighter, I'm a lover!

Sök