r-ted skrev:
Martin 9-3 skrev:
Jag står helt fast vid att alla utlänningar, Mohammeds och Alibaber och sånt ska skickas hem till deras hemland istället för att gotta på skattepengar i 15år först när de åker fast.
Därför måste jag vara positiv till att ta hem Annica. Det skulle ha gjorts tidigare.
Nu kommer hon komma ut snart och det blir inga större kostnader för Sverige att hålla henne. Hon kommer få mycket pengar och troligen skriva en bok om hennes liv, skatta på inkomsterna och plötsligt blir hon en självförsörjande kvinna som kommer dra in mer pengar till statskassan än de flesta här som klagar på henne.
Hem med henne och ut med andra!
och när hennes nya samb inte gör som hon vill så hugger hon honom med en kniv i ryggen.
Erkänner sedan dådet , för att sen a tibax det och säga att hon gjorde det för att rädda sin nya kille
Eller så börjar hon skjuta tjack igen, horar lite och rånar en 7/11 bara för att en vecka senare skjuta mot en polis som tar hennes liv.
Det hoppas jag iallafall.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.