3715
Sök

Angående: Onsdagsträffen i avesta! sässongen 2010 är nu startad.

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 april 2009
Lexell skrev:
nyman88 skrev:
Dark_Angel skrev:

HAHA ja visst. vänta till i slutet av månaden då e du körd tongue MEN vi drog den röda 850:in iallafall hahaha

okej nu har jag missat nåt märker jag.
har mästerrekonadern blivigt spöad utav en volvo s40 ??? är det de jag hör? big_smile

HAHA nejdu jag piska s40in:) Åker ju BMW

"åker ju bmw" haha. vänta du bara tills vi spöar dig, då byter du nog bort den moe en volvo hehe tongue

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 april 2009
MIG1408 skrev:
Letar efter din bil, dark_angel, nog den ända ja kommer känna igen där så big_smile ge utrymme för en parkering breve din big_smile haha. Gött att betongsuggorna e borta smile men tror ärligt talat att ingen kommer tävla ändå smile iaf inte dom första gångerna.. smile men fi vår la se!

haha ja gör så smile och ang race tongue jag ska ju ev ta revange mot lexell i stillastående start haha, då kanske vi tar han tongue

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 april 2009
I dag smäller det tongue hoppas det kommer mycket folk i kväll. blir nog lite iallafall första gånen.

men som sagt. kommer köra på varje onsdag hela sommaren och hoppas på bra väder och mycket folk smile

smile

446 Inlägg
22 april 2009
jag ska dit idag och har hört att det är fler som också ska det smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 april 2009
victor91 skrev:

Okej. kul när det sprider sig big_smile

446 Inlägg
22 april 2009
Dark_Angel skrev:
victor91 skrev:

Okej. kul när det sprider sig big_smile

ja hoppas det blir några cool

544 Inlägg
22 april 2009
Trådstartare
Snart dags att börja ratta mot sopen allihopa!!! synd att jag sitter på ett hotellrum i nyköpng ikväll, annars hade man ju självklart vart där tongue

Gör en update sen om hur det vart med folk och bilar dark_angel smile

Prestanda med stil

446 Inlägg
22 april 2009
Blir att låna päronens audi a6-04, för min bubbla läcker olja ur växellådan som bara den och bromsbeläggen på volvon är totalt slut hmm måste fixa tongue

edit: kanske blir bubblan får se.
Senast redigerat av victor91 (22 april 2009)

2 Inlägg
22 april 2009
Kommer jag också!!

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 april 2009
nyman88 skrev:
Snart dags att börja ratta mot sopen allihopa!!! synd att jag sitter på ett hotellrum i nyköpng ikväll, annars hade man ju självklart vart där tongue

Gör en update sen om hur det vart med folk och bilar dark_angel smile

Självklart big_smile kommer ta med kameran och kväppa lite kort som jag lägger upp i galleriet eller här i tråden kanske smile du får komma nästa onsdag istället big_smile

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 april 2009
think skrev:
Kommer jag också!!

Kanon. smile får se om det blir någon lyckad "premiär" då haha

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 april 2009
kan hända att vi kommer till 21:00 - 21:30 eventuellt tongue det lär väll märkas big_smile

2 Inlägg
22 april 2009
jaa! är ju en början iaf=)

61 Inlägg
22 april 2009
Dark_Angel skrev:
MIG1408 skrev:
Letar efter din bil, dark_angel, nog den ända ja kommer känna igen där så big_smile ge utrymme för en parkering breve din big_smile haha. Gött att betongsuggorna e borta smile men tror ärligt talat att ingen kommer tävla ändå smile iaf inte dom första gångerna.. smile men fi vår la se!

haha ja gör så smile och ang race tongue jag ska ju ev ta revange mot lexell i stillastående start haha, då kanske vi tar han tongue

HAHA  stillastående blir inga problem kommer att beundra den fina motivlacken i bakspegeln:)
Senast redigerat av Lexell (22 april 2009)

Tyskt eller svenskt

2015 Dbakuten.
5 092 Inlägg
22 april 2009
Lexell skrev:
Dark_Angel skrev:
MIG1408 skrev:

HAHA  stillastående blir inga problem kommer att beundra den fina motivlacken i bakspegeln:)

Tss vi får väll se när det börjar mörkna tongue vi är strax påväg att åke från norberg smile när kommer du ut dit?

392 Inlägg
22 april 2009
Kommer nog bli jävligt bra det här. Hoppas på mycket folk.
Och att folk vill leka av sig tongue

Faster and faster until the thrill of speed overcomes the fear of death!!

59 Inlägg
22 april 2009
Skulle åka från sala men vart inget får sikta på nästa onsdag istället=)

Vw golf rules....

Sök