Här lägger jag upp lite bilder på min nova.. skriv gärna vad ni tycker.. nån av er undrar säkert något.. fråga på bara väldigt sketen på bilderna.. ska bli mycket finare
skall fixas!!
Höger sida är inte sån här!! det är bara på vänstra sidan!!
* UPDATE 13/10 * ska på sen när bilen är klar för besiktining.
rubbing, litervis av polish och sen wax så blir den nog fin verkar ju vara fin i lacken utom det på bakluckan planerar du att ta bort kossan på draget?
kossan är borta redan... det är rost runt skärmkanten vänster bak plus det på bagagen... så den ska rost lagas och sen ska den kanske lackas om eller bara poleras upp så den blänker som ett hundollon i månsken...
det står i pappren att den har 123kw och det blir 167hk.. men den har mer det VET jag.. för det sitter en vassare motor i.. men jag skrev det som står i pappren..
Ahh, tänkte väl det Var och kikade på den för några år sedan men då såg den bra mycket värre ut, stora rosthål lite här o där och så Verkar vara mycket finare nu!
Ahh, tänkte väl det Var och kikade på den för några år sedan men då såg den bra mycket värre ut, stora rosthål lite här o där och så Verkar vara mycket finare nu!
hehe nee det är den inte... men snart.. ska jag lägga in bilder på rosten??