tog bort sidolisterna och nu är omlackering ett faktum råkade värma lite för hårt med värme pistolen så jag kunde skrapa bort den lack som fanns med nageln ^^ sen så vart man lite ledsen i ögat då opel syndromet kom fram bakom hjulhus listen ROST:/
nu är även golvet färdigdämpat. å det gick åt 12st bitumen mattor 8) så närman får cashier över så blir det till att köpa m1 matta och dämpa dörrar och tak
började färga om taket oxå det ser grått ut pga blixten på kameran och att det var bäcksvart ute ^^
Rquired - härligt att man får respons planerna är ju att man inte ska höra något ljud från utsidan så då måste man ju dämpa . klart det ska hamna jätte stereo i den kan säga att man älskar bas musik så mkt sådant kommer att höras när bilen hamnar ute på vägarna igen ;P tack det tog typ 10min att göra taket ^^ skulle kunna tagit 2 om man inte var lite på lyset ^^
Evo_Alex - hej vännen min! klart som fan man måste jobba på ;P tyvär så blir den nog inte helt klar fören nästa vår då det inte finns oändligt med cash just nu, utan de kommer ju komma när man får lönerna men klart du ska komma ut någon dag så slipper man vara själv där ute ^^
Rquired - härligt att man får respons planerna är ju att man inte ska höra något ljud från utsidan så då måste man ju dämpa . klart det ska hamna jätte stereo i den kan säga att man älskar bas musik så mkt sådant kommer att höras när bilen hamnar ute på vägarna igen ;P tack det tog typ 10min att göra taket ^^ skulle kunna tagit 2 om man inte var lite på lyset ^^
Mysigt när det dunkar, får väl ta och följa tråden och se vad du stoppar i för kul då
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.