3342
Sök

Hultsfred 2009! Vilka ska dit?

1 002 Inlägg
20 april 2009
Trådstartare
Vilka ska dit?
Vilken spelning ser ni fram emot mest?
Var kommer ni slå upp tältet i år?

http://www.rockparty.se/

...

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
20 april 2009
Hm. Jag är sugen på att åka. Men tyvärr verkar det som att det börjar gå ordentligt utför för Rockparty. Va 2007, missade 2006 och 2008. Från 2005 och "bakåt" var jag säkert 7 - 8 år i streck. Underbar festival. Men det känns som att det bara blir sämre och sämre band för varje år. Får se om man får ihop några extrapengar så att man kan åka, men som det ser ut nu blir det nog inget...

200 Inlägg
20 april 2009
Hexenhammer skrev:
Hm. Jag är sugen på att åka. Men tyvärr verkar det som att det börjar gå ordentligt utför för Rockparty. Va 2007, missade 2006 och 2008. Från 2005 och "bakåt" var jag säkert 7 - 8 år i streck. Underbar festival. Men det känns som att det bara blir sämre och sämre band för varje år. Får se om man får ihop några extrapengar så att man kan åka, men som det ser ut nu blir det nog inget...

Kan inte annat än att hålla med, var där förra året (nästan enbart pga RATM) men årets bandsläpp är nästan pinsamt dåligt.

Dom kommer snart få lägga ner om dom inte lyckas hova in lite bättre bandsläpp för mycket halvdanna svenska artister, och för lite grymma utländska..

141 Inlägg
21 april 2009
Men kom igen nu gott folk.. Dropkick Murphys kommer ju iår :-)
kom förbi partyvagnen om ni e där så ska de bli fest utan dess like.. http://www.garaget.org/video/sr2owjexmrhm haha!
nämen ärligt så tycker ja de redan e ganska många bra band som ska komma!

Do not kill, do not rape, do not steal, these are principles that every man of every faith can embrace.
These are not polite suggestions,
these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost!

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
21 april 2009
maccswe skrev:
Kan inte annat än att hålla med, var där förra året (nästan enbart pga RATM) men årets bandsläpp är nästan pinsamt dåligt.

Dom kommer snart få lägga ner om dom inte lyckas hova in lite bättre bandsläpp för mycket halvdanna svenska artister, och för lite grymma utländska..

Japp. Det är lite tråkigt faktiskt. Jag har fram tills för några år sedan sett Hultsfred som den bästa festivalen (och kanske dels för att jag bara hade 2 mil dit när jag bodde hos morsan också). Men inte längre. Jävligt tråkigt faktiskt.

1 808 Inlägg
1 maj 2009
De är ju bara Nashville Pussy som röjjer som ska ditt ju tongue så de blir Peace and Love iställe tongue

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Orginal är för gubbjävlar!
245 Inlägg
5 maj 2009
Peace and love är ju de enda som håller, Va på hultan 04/05 sen är jag glad att jag inte åkte dit efteråt.

Sök