Uppdate om plats! Bredvid kasärnvägen i Borås finns en stor och mestadels tom parkering. Mycket enkelt att hitta då man ser parkeringen samt den intilliggande Statoilmacken ifrån motorvägen.
Den 16/5 ska vi ha en Skyline/Supraträff i Borås. Hoppas på bilar både ifrån Göteborg, Jönköping samt städerna nedanför och ovan Borås. Tanken med träffen är möjligheten att kika på andras Skyline&Suprabilar och diskutera med likasinnade om det bästa Japan hade att erbjuda under 70-90talet.
Endast Supror och Skylines!
Glöm inte att skriva detta i kalendern, vet att många missade detta förra hösten .
*OBS* Ska där fotas finns det önskemål om att vid publicering sudda ut registreringsnummer på bilderna. Respektera vänligen detta.
"SKALL" låter som ett tvång, men ni kan inte tvinga någon att sudda reg-nummer, ej heller göra någonting om dessa bilder kommer upp på Garaget. Vill man inte ha sin plåt med på bild, så är det bara att täcka över den!
Hur många bilar hoppas ni på? Någon uppfattning om hur många Skylines som finns här runtomkring?
Senast redigerat av Edil_ (27 april 2009)
Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Ne det går väll inte att tvinga någon, ändrade det till önskemål då. Hoppas att folk respekterar det. Jag har skickat runt till samtliga registrerade skylineägare på garaget som bor inom västra götaland och Jönköpings län, och det är väll ett 50tal bilar totalt. Kommer det över 10 ses det väll som lyckat då höstens lilla träff enbart resulterade i 5 bilar .
Fan Martin du är ett Geni, på Almenäsparkeringen kanske det vore något. Vi gör som förra året, 13:00 och vi kan köra träffen på Almenäsparkeringen. Jag återkommer med en bild på parkeringen och vägbeskrivning.
Jag och några till hade en ursprungside om att ha en sorts "japsradsexeträff". Därav lade jag till att det blir en Skyline och Supra träff, detta borde ge ihop till en större bilträff med det bästa japan haft att erbjuda i bilväg.
Fan Martin du är ett Geni, på Almenäsparkeringen kanske det vore något. Vi gör som förra året, 13:00 och vi kan köra träffen på Almenäsparkeringen. Jag återkommer med en bild på parkeringen och vägbeskrivning.
Parkeringen på Almenäs är väll inte o rekomendera... Men om man pratar med ägaren av marken kan man kanske få stå på gräsmattan.. liiite finare miljö.. Plus att man slipper köra ner i nått stort hål