Här har ni ett gäng bilder som jag tog igår på MoM träffen smile. En del bilder blev tyvärr väldigt suddiga pga att mobilen inte hänger med så bra när det börjar bli mörkt ute.
Vill ni ha någon bild i hög upplösning så kontakta mig här på garaget. Kommentera gärna! Här eller på någon av bilderna.
Träffen blev ju kanon:)!! Synd bara att man losa när man provade att race:a mot 9-5:an:(! Jävligt tråkigt att vissa som race:ade inte kunde sköta sig bara..! det fanns just en spec bil jag tänkte på och ni som var där vet nog precis vilken jag syftar på! ANNARS BLEV DET JU EN KANONKVÄLL!!!
Träffen blev ju kanon:)!! Synd bara att man losa när man provade att race:a mot 9-5:an:(! Jävligt tråkigt att vissa som race:ade inte kunde sköta sig bara..! det fanns just en spec bil jag tänkte på och ni som var där vet nog precis vilken jag syftar på! ANNARS BLEV DET JU EN KANONKVÄLL!!!
Jävla kul träff:P mkt fina bilar^^ Kmr garanterat på nästa träff med:) Sen vart det extra kul att få se lite vad bilarna gick för sen när racet drog igång;D Synd bara att snuten var med och störde hela kvällen xD
Leffa skrev:
Jag var där, men vet inte vem du syfta på? xD Tyckte dom skötte sig bra:) Kan hända jag missa det du syftar på ;P