Träffen blev ju kanon:)!! Synd bara att man losa när man provade att race:a mot 9-5:an:(! Jävligt tråkigt att vissa som race:ade inte kunde sköta sig bara..! det fanns just en spec bil jag tänkte på och ni som var där vet nog precis vilken jag syftar på! ANNARS BLEV DET JU EN KANONKVÄLL!!!
Hehehe måste säga att de var ett bra race endå trots att du förlora. Jävligt kul att du ställde upp mot mig iallafall tummen upp på de
Mr. David Z
Saab 9-5 Aero 2.3T
Fifty Procent of Something is better than Hundred Procent of Nothing
Jo-que, riktigt schyssta bilder! Alla ni andra som tagit bilder och lägger upp också, det är kul att få se en del bilar man missade när man gick omkring där nere. Hur som. Det var ju en bra premiär för Meet of the Month med bra väder, mycket folk och mycket välputsade bilar!
Synd att polisen var där såklart, men det är inte något vi kunde påverka!
Tummen upp för alla som skötte sig och för hela träffen!
ni som var med ute på racet vid kolmården och fota kan väl slänga upp lite bilder
Så det vart race i Kolmården trots allt?? Helvete isf, hörde lite snack om att det skulle bli nått men ingen tog det på allvar så vi sket i att ens kolla.. Fan nu vart jag less
ni som var med ute på racet vid kolmården och fota kan väl slänga upp lite bilder
Så det vart race i Kolmården trots allt?? Helvete isf, hörde lite snack om att det skulle bli nått men ingen tog det på allvar så vi sket i att ens kolla.. Fan nu vart jag less
Det var lite hemligt då dom inte ville ha en massa publik
Det var lite hemligt då dom inte ville ha en massa publik
Det hörde jag oxå men lite folk måste det väl ha varit ?
Nej nu ska vi inte diskutera mera olaglig racing här
Jag har lite bilder upplagt nu, ligger under Galleri & Projekt, inga bilder ifrån några race eller dylikt. Några bilder på karavanen från de bilar som åkte ifrån Cloetta Center(Linköping) och lite bilder på några bilar som var på Bauhausparkeringen under kvällen.