2806
Sök

Inför STREET CARS FEST - Eskilstuna söndag 17 maj

394 Inlägg
6 maj 2009
Trådstartare
#1
Söndag den 17 maj stannar årets Street Cars Fest turné till i Eskilstuna. Utanför Mekonomenbutiken (f.d. Micro Bildelar) i Tuna Park anordnar vi årets sjätte utställning. Vill du vara med och visa upp din bil? Vill du uppleva en trevlig dag tillsammans med trevliga människor och häftiga bilar?

Välkommen till ESKILSTUNA på SÖNDAG DEN 17 MAJ!

https://www1.garaget.org/gallery/archive/12324/648416_1ziruh.jpg

Plats: Gunborg Nymans väg 1, Tuna Park Eskilstuna (vid Mekonomen f.d. Micro Bildelar)
Tid: Söndag 17 maj klockan 11-16
Entré: Fri entré
Hitta hit: Karta. Åk här.

VILL DU STÄLLA UT DIN BIL?

Anmälan görs på hemsidan. Men du kan också "droppa-in" på söndag morgon, och anmäla dig direkt på plats. Inskrivning och tvätt från klockan 9. Tvättstation finns i anslutning till träffområdet.

Priser delas ut till: Best Interior, Best I.C.E, Best Paint, Best Engine, Best Performance Car, Best Old-School (pre´85), Best Female Ride, Best American, Best European och Best Asian. Dessutom: Special Award, Peoples Choice och Best In Show

De hetaste bilarna kommer att erbjudas plats till höstens SCF-final på Gustavsbergsmässan i Stockholm (26-27 september). All info hittar du på hemsidan. Vi räknar med en fullproppad utställning.
Chansa inte - se till att din bil får en garanterad plats och anmäl dig REDAN IDAG!

VÄLKOMMEN!

Med vänlig hälsning
/SCF CREW
Senast redigerat av Jensi (12 maj 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

1 200 Inlägg
6 maj 2009
#2
Anmäld och uttagen, jag kommer dit smile

Beslutsångest.
322 Inlägg
7 maj 2009
#3
Jag lär dyka upp och ta lite bilder, Eskilstuna är inte alltför långt bort.

118 Inlägg
7 maj 2009
#4
Kommer smile

Sr Bilservice
www.Ranisfoto.se

Soffliggare
83 Inlägg
7 maj 2009
#5
Själv så kommer man dit och kollar på alla bilar wink

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
7 maj 2009
#6
Har anmält mig. Men inte blivit uttagen än... Så vi får väl se om vi dyker upp.

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

Team dBakuten
3 453 Inlägg
7 maj 2009
#7
Anmäld.. smile

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

821 Inlägg
7 maj 2009
#8
har även jag anmält mig smile hoppas på det bästa smile


Edvardson
48 Inlägg
7 maj 2009
#9
Oj, glömt att anmäla mig sad... men jag ska dit iaf big_smile

"Du får aldrig en andra chans att göra ett första intryck"

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
7 maj 2009
#10
Va trevligt, kommer bara dit för att kolla. Måste ju spana in Tokken's bubbla.

Lev livet, det kan ta slut fort

821 Inlägg
10 maj 2009
#11
har fortfarande inte fått något svar Jensi.


Eskilstuna
70 Inlägg
10 maj 2009
#12
låter nice hemtrakterna:) var lite nervös. när mekonomen  tog över micro och att det inte skulle komma flera såna här härliga träffar.. ..

6 Inlägg
10 maj 2009
#13
Kommer och kollar smile


34 Inlägg
10 maj 2009
#14
kommer förhoppnigsvis om kopplingen håller..

Yea Yea Yeaa
11 Inlägg
10 maj 2009
#15
LEddT att jag kommer! Tar med mig lite katrineholsfolk!!!

821 Inlägg
11 maj 2009
#16
Då blev det klart smile kommer och ställer ut!


Eskilstuna
70 Inlägg
11 maj 2009
#17
vilken dag är det för den 17 är en söndag . sen om man vill anmäla sig så kan man droppa in på lördag..? vilken dag är det nu ?är det lördag den 16 lr söndag den 17?

Lr du kanske har råkat skriva fel på inlägget om var och när det är?

394 Inlägg
12 maj 2009
Trådstartare
#18
ford_orion_RS skrev:
vilken dag är det för den 17 är en söndag . sen om man vill anmäla sig så kan man droppa in på lördag..? vilken dag är det nu ?är det lördag den 16 lr söndag den 17?

Lr du kanske har råkat skriva fel på inlägget om var och när det är?
TACK! Du har helt rätt. Har ändrat namnet på veckodagen nu. det är naturligtvis en s ö n dag...

Kom igen nu alla med lite kul bilar, låt oss skapa en skön dag i Eskilstuna... anmälan på hemsidan... eller "drop in" på s ö n dag morgon (i mån av plats). Säkrast att anmäla sig för det har tidigare år varit mycket bilar på plats...

/J
Senast redigerat av Jensi (12 maj 2009)

STREET CARS FEST TOUR 2010 | Uppsala | Södertälje | Uddevalla | Borås | Halmstad | Norrköping
Helsingborg | Skänninge | Örkelljunga | Göteborg | Löddeköpinge | Kalmar | Katrineholm | Kristianstad
Anderstorp | Eskilstuna | Linköping | Sundsvall | Gävle | Stockholm | Västerås | Göteborg | Trollhättan

76 Inlägg
12 maj 2009
#19
Jag har anmält mig men vet som sagt inte om man får vara med.

Trucker
2 710 Inlägg
12 maj 2009
#20
Dyker upp om inget annat komme ri vägen smile

Fart missbrukare


Sök