Ja då var tävlingen klar 136,2 dB med stängda dörrar och 132,7 med öppna dörrar. Det var en ruskigt SVÅR låt jag måsta spela, + att jag hade bara ett batteri i bilen (tog ur de andra) Men det gav mig iaf en 4:e plats i Experieced-klassen Inte illa för att vara första tävlingen. Men var upp och provmätte sen med efter tävlingen, men med bara ett batteri som var trött spela jag 139,9 dB. Komma inte över 140 alls, hur jag än förökte. Så nu blir det att byta ut en del kablar och kolla lite kopplingar å så, då ska de nog rocka 140+
Gooooood Night
Senast redigerat av AlexanderOhman (10 augusti 2009)
Har som vanligt bara värdelösa bilder från mobilen:( Men de ser ju iaf bättre ut än vad det någonsin gjort
Har även bild på en polares Monsterbygge ;D Två stycken RE se 15" Ett biffigt JBL steg (Kommer inte ihåg vilken modell det är) Och tre stycken batterier (kommer inte heller ihåg vad de är för modell)
Provmonterat nu, och när man sitter i bilen så trycker det nå så fruktansvärt! ;D
Var och mätte ljudet idag ;D Vart riktigt TOKNÖJD när jag fick se dehär resultatet
143.1 dB ;D inte illa tycker jag. Har äntligen kommit över 140dB nu, och har det på bild
Mätte även polarn's bil (bilden på monsterbygget som jag la upp tidigare)
148,0 dB ;D fast hn fick den i 148,7db sen Underbart roligt att se att de va så mycke även fast basarna bara är fastskruvade med 4 st skruvar var och portarna är inte mätta riktigt och slutsteget ska ställas mera
Senast redigerat av AlexanderOhman (14 augusti 2009)
Kom på en sak idag Istället för att ha dom vanliga AC & cirukulations knapparna. kan man då plasta igen hela det och sätta dit två sånnahär knappar (fast blåa) som bilden visar? Det skulle vara tokfräsht
Ja klart jag kommer på finalen Ska ju byta lite kablar och ställa in steget + steroen mer innan den tävlingen. Gjorde ju det på ca 30 min till förra tävlingen
Har iaf hittat felet som gjorde att steget brann.. när jag lackade inredningen hitta jag en säkringshållare med trasig säkring, tänkte vara smart och byta den utifall de var till nå viktigt, men då var det ditsatt efter den tilverkades att nått miffo ;S Så då plusjorda jag bilen, inte konstigt att steget brann :S