smiler skrev:
I bästa fall hoppar dom ner så då slipper du problemet... finns inget värre än folk som har katter.
Dom känner inte själv hur mkt kattlåda de luktar i lägenheten.
Sen klart att dom vill ut vem vill sitta inne dygnets alla timmar. Lära hundar skita i låda är väll nästa steg.
Så tycker inte ni men så är de
Samma sak som att säga att man vill att alla Audis ska åka ut för ett stup så man slipper se dom varje dag!
Jag föredrar katter (har en sån grunka själv) då det är rena djur som dessutom är fina och kan vara riktiga gos-maskiner!
Ogillar hundar för hur dom är. Ogillar att det är så smutsiga och flottiga djur (jag vet, en hunds mun är ren), ogillar att dom ska vara så otroligt jävla dryga, dom är jobbiga i sättet dom är på t.ex ska hela tiden vara vid en och vara allmänt jobbig, ska alltid slicka en i ansiktet usch. Då gillar jag hellre katter som kan vara självständiga men ändå gillar att vara i ens knä och fortfarande vara väldigt lekfulla och busiga!'
Bor iofs inte i lägenhet utan villa med min far.
Katten springer runt som den vill, vi har inte använt kattlådan sedan katten fick vara ute. Han gör sina behov utomhus och vi har pratat med våra grannar och alla är bara positiva för katten så han är välkomnad i området iallafall!
Det är en gullgris men samtidigt en slagskämpe som när han var cirka 5-6 månader gammal slog ner och jagade bort två full vuxna katter. Samtidigt!
Han har också jagat rådjur
Och runt 2-3 fåglar och 1 mus i veckan tar han in i huset och äter upp! Äter han den inte så förstör han vingarna och näbben, lägger sig brevid och tittar på medans fågeln lider till döds. Alternativt somnar han innan det händer. Inte snällt men kan ju inte riktigt göra något åt det. Hatar ju ändå skator!
Bild på saken.
Han heter Spitfire (Efter Supermarine Spitfire) och älskar att vara med att meka med bil. Dock så mekar han inte, han irreterar en och sedan hoppar in i bilen för att sova.