Hade riktigt kul! Bra blandning på bilarna på puts och stukmässigt. Rejsandet kan jue alltid diskuteras men nöjer mig med att konstatera att de va en hel del vassa bilar..
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
Fan vad bra träff...Mycket folk...kanon bra att folk står ut med den kalla vinden.... Hade önskat att någon hade sålt varmkorv och kaffe=)Det hade gått bra att sälja...
Vill du snygga till under bilen? Lacka bakaxel eller länkarm?Prata med mig, älskar att lack
Skitbra träff! Tummarna upp för de som styrde detta trevliga evenemang! Som tidigare sagt så var det lite kaotiskt på natten med mycket folk som inte riktigt ville följa "reglerna" om att inte stå för nära vägen. Alldeles för mkt folk runt starten också! Alla var inte riktigt stabila där och ett felsteg kan få förödande konsekvenser. Men för övrigt så tyckte jag att det var grymt med så mycket folk och bilar, trevlig stämning och trots allt inte så mycket fylla!
Fan vad bra träff...Mycket folk...kanon bra att folk står ut med den kalla vinden.... Hade önskat att någon hade sålt varmkorv och kaffe=)Det hade gått bra att sälja...
ja as bra träff på hälla.. men kaffe fanns ju på Donken;)
Freddeponken : ligger ikea på samma ställe som biltema ?
Nej ikea ligger på andra änden av stan, följ E18 mot sthlm så ser du ikea! Tråkigt med blåsten, men bra fart annars! Sen att folk står för nära vägen är synd, men alla vill ju se vad som händer! Och med så mycke folk får man nog sätta upp läcktare för att det inte ska drällas på vägen.. Sen att de skulle stå så mycke folk i mitten vid starten förstår jag inte??
Kul att så många kunde komma igår. Vart riktigt bra träff. Lite planer planeras till västerås träff #2.
va nog nytt rekord på Hälla parkeringen
Angående race så va det ju inget Arrangerat race. va ju mer kör dom som vill. så gjorde några själar det bästa av situationen. Cupen som brukade köras förra året under träffen vill ej köra via denna träff PGA = för mycket folk och för farligt. Men lite däck rök fick vi se o man får vara nöjd med det lilla.
Tackar igen för besöket från alla andra städer. Mvh griffin
träffen var kanon tyckte jag. första gången jag åkte till västerår men verkligen inte den sista..
tråkigt med den rakan som kördes på e ju att den e satans smal.. vissa bilar med lite pulver har en tendens och kasta lite. men hoppas på träff igen snart.
smal ? är ju en 15m väg (kan dock ha sätt smalar ut pga alla människor som "ringade" in vägen
Måste säga att jag tycker dom styrde upp racet ganska bra endå med tanke på OMSTÄNDIGHETERNA.
Det är inte lätt att hantera en så pass stor folkmassa på så få personer.
Speciellt inte när man skriker åt folk att backa undan åt sidan.. sen 5min senare står dom en halvmeter ifrån vägen igen.
Till er som besöker.. hur tänker ni själva när ni ställer er en halvmeter ifrån vägen när det körs? Jag vill inte veta vad som hänt om någon bil skutigt t.ex en drivknut eller liknande längs rakan när det står så mycket folk. Hände ju faktiskt en liten olycka förra året på samma raka.. och på precis på den platsen där han körde av stog det idag en STOR mängd folk precis längs vägkanten.