träffen var kanon tyckte jag. första gången jag åkte till västerår men verkligen inte den sista..
tråkigt med den rakan som kördes på e ju att den e satans smal.. vissa bilar med lite pulver har en tendens och kasta lite. men hoppas på träff igen snart.
smal ? är ju en 15m väg (kan dock ha sätt smalar ut pga alla människor som "ringade" in vägen
du har inte kört en bil med 600 + och slicks va ? dom flesta jag prata med och känner sa att rakan där inte e att rekomendera att köra på för att bilen blir allt för vinglig och svajjar bra över vägen och dom e rätt smarta och inte vill utsätta folk för fara. Men om du tycker det e bra att man kan krocka eller sladda in någonstans så kanske du bör fundera igen. tack tack
Väldigt många fina bilar vilket alltid är kul, men om man ska vara negativ så blir de lite jobbigt mycket folk när de är dags för race. Framförallt när folk inte lyssnar på vad folk säger. Ändå väldigt trevlig kväll, och kommer garanterat nästa gång
Väldigt många fina bilar vilket alltid är kul, men om man ska vara negativ så blir de lite jobbigt mycket folk när de är dags för race. Framförallt när folk inte lyssnar på vad folk säger. Ändå väldigt trevlig kväll, och kommer garanterat nästa gång
Åk inte till rejset nästa gång, då blir det en mindre iallafall...
shit vilka fina bilder=) och du tog på min också! ser att du har bra smak då det gäller bilar! grabbarna som fotar tar ju bara bilder på plastiga barbiewagons...
träffen var kanon tyckte jag. första gången jag åkte till västerår men verkligen inte den sista..
tråkigt med den rakan som kördes på e ju att den e satans smal.. vissa bilar med lite pulver har en tendens och kasta lite. men hoppas på träff igen snart.
smal ? är ju en 15m väg (kan dock ha sätt smalar ut pga alla människor som "ringade" in vägen
du har inte kört en bil med 600 + och slicks va ? dom flesta jag prata med och känner sa att rakan där inte e att rekomendera att köra på för att bilen blir allt för vinglig och svajjar bra över vägen och dom e rätt smarta och inte vill utsätta folk för fara. Men om du tycker det e bra att man kan krocka eller sladda in någonstans så kanske du bör fundera igen. tack tack
bara åkt med i 1000hk+
men när vi kör på denna raka seriöst så är ju inga människor framför start linjen. och räcker ej den vägen till så har man byggt bilen fel i mina ögon då man ej får ner effekten i backen.
Vi har iaf aldrig haft nå problem och under våran cup har vi väldigt brutala bilar . Där emot hade vi det på våran förra raka där av bytet till denna.
Men som många tidigare sagt."Racet" Har nog aldrig sätt nåt sämre alltså!!
Gör det bättre själv då
Tror nog dom flesta skulle göra de bättre. En full liner och starter som var hur oseiösa som helst. Tyckte de såg ut som att de var en i gänget i mitten som verkade vara lite seriös.
Åk inte till rejset nästa gång, då blir det en mindre iallafall...
Du tycker det är okej att folk inte backar när arrangören säger det alltså? Kommer garanterat komma nästa gång också, men då ta med något smart att stå på så man slipper trängas