3527
Sök

Eftersnack: Västeråsträff#1 2009-05-09

4 Inlägg
10 maj 2009
Fett nice träff, hoppas det blir lika bra nästa träff big_smile

8 Inlägg
10 maj 2009
och bättre väder smile

247 Inlägg
10 maj 2009
Här finns de lite bilder.. inte jag som är bakom kameran wink

http://www.gasamk.se/gallery/show/pictu … 05_09.html

2 Inlägg
10 maj 2009
vi tackar för en bra träff

4 Inlägg
10 maj 2009
Griffin200sx skrev:
stekt skrev:
träffen var kanon tyckte jag. första gången jag åkte till västerår men verkligen inte den sista..

tråkigt med den rakan som kördes på e ju att den e satans smal.. vissa bilar med lite pulver har en tendens och kasta lite. men hoppas på träff igen snart.

smal tongue? är ju en 15m väg (kan dock ha sätt smalar ut pga alla människor som "ringade" in vägen

du har inte kört en bil med 600 + och slicks va ?
dom flesta jag prata med och känner sa att rakan där inte e att rekomendera att köra på för att bilen blir allt för vinglig och svajjar bra över vägen och dom e rätt smarta och inte vill utsätta folk för fara. Men om du tycker det e bra att man kan krocka eller sladda in någonstans så kanske du bör fundera igen. tack tack

3 Inlägg
10 maj 2009
Bra träff:) men som sagt synd att de blåste så mycket.

142 Inlägg
10 maj 2009
Tackar för en mycket bra träff. Kul med så mycket folk.
Återkommer mer än gärna.

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

124 Inlägg
10 maj 2009
Väldigt många fina bilar vilket alltid är kul, men om man ska vara negativ så blir de lite jobbigt mycket folk när de är dags för race. Framförallt när folk inte lyssnar på vad folk säger. Ändå väldigt trevlig kväll, och kommer garanterat nästa gång

FreddeK
10 maj 2009
Trådstartare
Timmu skrev:
Väldigt många fina bilar vilket alltid är kul, men om man ska vara negativ så blir de lite jobbigt mycket folk när de är dags för race. Framförallt när folk inte lyssnar på vad folk säger. Ändå väldigt trevlig kväll, och kommer garanterat nästa gång

Åk inte till rejset nästa gång, då blir det en mindre iallafall...

FreddeK
10 maj 2009
Trådstartare
me_like_golf skrev:
Här har ni fina bra bilder på guldkornen!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=82916

shit vilka fina bilder=) och du tog på min också! ser att du har bra smak då det gäller bilar! grabbarna som fotar tar ju bara bilder på plastiga barbiewagons...

526 Inlägg
10 maj 2009
Nån som vet om den där 240 som ålade över hela rakan 2 gånger finns med här på garaget ?

westaroze.se
272 Inlägg
10 maj 2009
stekt skrev:
Griffin200sx skrev:
stekt skrev:
träffen var kanon tyckte jag. första gången jag åkte till västerår men verkligen inte den sista..

tråkigt med den rakan som kördes på e ju att den e satans smal.. vissa bilar med lite pulver har en tendens och kasta lite. men hoppas på träff igen snart.

smal tongue? är ju en 15m väg (kan dock ha sätt smalar ut pga alla människor som "ringade" in vägen

du har inte kört en bil med 600 + och slicks va ?
dom flesta jag prata med och känner sa att rakan där inte e att rekomendera att köra på för att bilen blir allt för vinglig och svajjar bra över vägen och dom e rätt smarta och inte vill utsätta folk för fara. Men om du tycker det e bra att man kan krocka eller sladda in någonstans så kanske du bör fundera igen. tack tack

bara åkt med i 1000hk+

men när vi kör på denna raka seriöst så är ju inga människor framför start linjen.
och räcker ej den vägen till så har man byggt bilen fel i mina ögon då man ej får ner effekten i backen.

Vi har iaf aldrig haft nå problem och under våran cup har vi väldigt brutala bilar .   Där emot hade vi det på våran förra raka där av bytet till denna.

Trimmare
88 Inlägg
11 maj 2009
Lite bilder ifrån mig.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p1661062

Väldigt mycket bilar på träffen och fina också.

Men som många tidigare sagt."Racet" Har nog aldrig sätt nåt sämre alltså!!

2011: 10.88/206km/h

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
11 maj 2009
Zeeeta : okej tack

Nissan Silvia

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
11 maj 2009
Falaffel skrev:

Gör det bättre själv då wink

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

Trimmare
88 Inlägg
11 maj 2009
John87 skrev:
Falaffel skrev:

Gör det bättre själv då wink

Tror nog dom flesta skulle göra de bättre.
En full liner och starter som var hur oseiösa som helst.
Tyckte de såg ut som att de var en i gänget i mitten som verkade vara lite seriös.

2011: 10.88/206km/h

83 Inlägg
11 maj 2009
grymt nice träff.. vart klart mycket mer bilar än väntat.. fint att så många ville komma

124 Inlägg
11 maj 2009
Freddeponken skrev:
Timmu skrev:

Åk inte till rejset nästa gång, då blir det en mindre iallafall...

Du tycker det är okej att folk inte backar när arrangören säger det alltså?  Kommer garanterat komma nästa gång också, men då ta med något smart att stå på så man slipper trängas cool

Egenföretagare
2 496 Inlägg
11 maj 2009
Ingen som har flera bilder från racen ? Massa bilder på samma bilar från parkeringen men inte så många från kvällens senare aktiviteter smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

. . . .[brehas spar tid!!] . . .
264 Inlägg
11 maj 2009
Tiiiseen skrev:
Nån som vet om den där 240 som ålade över hela rakan 2 gånger finns med här på garaget ?

Fråga föraren själv;)  LindgrenRacing

*Gasa bör man annars dör man,* Man har inte hållit tillräckligt om man inte smakar diketskanten ;)

Sök