Biiaatchen skrev:Fan du träffen börja ju fyra hehe... hade för mej de va fem ja men då blir 15.00 bra
Jiimpa skrev:Biiaatchen skrev:Fan du träffen börja ju fyra hehe... hade för mej de va fem ja men då blir 15.00 bra Hehe ja den gjorde ju det vad braigt. heheNi som ska ställa ut vet att det kostar 30 kronor också va?
Biiaatchen skrev:japp stod de inte i förra tråden att träffen börja fem?? hehe lr e ja helt ute o cyklar?? 30:- e de värt som de har fixat
Rosendorf skrev:Vågar man åka karavan med er...? vet ju hur det gick sist gång
Biiaatchen skrev:Rosendorf skrev:Vågar man åka karavan med er...? vet ju hur det gick sist gång bara o hoppas att folk fick sig en tankeställare sist och håller sig till laglig hastighet i år
Jiimpa skrev:Biiaatchen skrev:Rosendorf skrev:Vågar man åka karavan med er...? vet ju hur det gick sist gång bara o hoppas att folk fick sig en tankeställare sist och håller sig till laglig hastighet i år vad hände sist ? :S
Biiaatchen skrev:Jiimpa skrev:Biiaatchen skrev:bara o hoppas att folk fick sig en tankeställare sist och håller sig till laglig hastighet i år vad hände sist ? :Shaha skojjar du lr? Blev en liten krock kan man säga..
Jiimpa skrev:Biiaatchen skrev:bara o hoppas att folk fick sig en tankeställare sist och håller sig till laglig hastighet i år vad hände sist ? :S
Biiaatchen skrev:bara o hoppas att folk fick sig en tankeställare sist och håller sig till laglig hastighet i år
Jiimpa skrev:Biiaatchen skrev:Jiimpa skrev:vad hände sist ? :Shaha skojjar du lr? Blev en liten krock kan man säga.. Ja jsut ja det kommer jag ihåg. syrran var ju med i den tillochmed ju minnet är bra men kort:D Nej men vi får hålla avstånden bättre helt enkelt:D
Biiaatchen skrev:Jiimpa skrev:vad hände sist ? :Shaha skojjar du lr? Blev en liten krock kan man säga..
Jiimpa skrev:vad hände sist ? :S
Mr_Cooler skrev:Jiimpa skrev:Biiaatchen skrev:haha skojjar du lr? Blev en liten krock kan man säga.. Ja jsut ja det kommer jag ihåg. syrran var ju med i den tillochmed ju minnet är bra men kort:D Nej men vi får hålla avstånden bättre helt enkelt:Dja hålla avstånd tycker ja folk gör jätte rätt i
Jiimpa skrev:Biiaatchen skrev:haha skojjar du lr? Blev en liten krock kan man säga.. Ja jsut ja det kommer jag ihåg. syrran var ju med i den tillochmed ju minnet är bra men kort:D Nej men vi får hålla avstånden bättre helt enkelt:D
Biiaatchen skrev:haha skojjar du lr? Blev en liten krock kan man säga..
Biiaatchen skrev:Mr_Cooler skrev:Jiimpa skrev:Ja jsut ja det kommer jag ihåg. syrran var ju med i den tillochmed ju minnet är bra men kort:D Nej men vi får hålla avstånden bättre helt enkelt:Dja hålla avstånd tycker ja folk gör jätte rätt i hehe japp och laglig hastighet e väl helt klart lämpligt
Mr_Cooler skrev:Jiimpa skrev:Ja jsut ja det kommer jag ihåg. syrran var ju med i den tillochmed ju minnet är bra men kort:D Nej men vi får hålla avstånden bättre helt enkelt:Dja hålla avstånd tycker ja folk gör jätte rätt i
Jiimpa skrev:Ja jsut ja det kommer jag ihåg. syrran var ju med i den tillochmed ju minnet är bra men kort:D Nej men vi får hålla avstånden bättre helt enkelt:D
Mr_Cooler skrev:Biiaatchen skrev:Mr_Cooler skrev:ja hålla avstånd tycker ja folk gör jätte rätt i hehe japp och laglig hastighet e väl helt klart lämpligt jo det är ju alltid det bästa
Biiaatchen skrev:Mr_Cooler skrev:ja hålla avstånd tycker ja folk gör jätte rätt i hehe japp och laglig hastighet e väl helt klart lämpligt
Mr_Cooler skrev:ja hålla avstånd tycker ja folk gör jätte rätt i