Riktigt kul träff, ser fram emot nästa så att kevlar_soul kan få revanch, eller vad säger du cim?
Ska du ha revansch på mig då?
Japp, självklart. Även om jag har några hundra häst mindre Första meterna var ju hyffsat jämna, men jag blev nog väldigt liten i din backspegel vid målgång. Det viktigaste är ju att ha kul.
Senast redigerat av computer_says_no (17 maj 2009)
Riktigt kul träff, ser fram emot nästa så att kevlar_soul kan få revanch, eller vad säger du cim?
Ska du ha revansch på mig då?
Japp, självklart. Även om jag har några hundra häst mindre Första meterna var ju hyffsat jämna, men jag blev nog väldigt liten i din backspegel vid målgång. Det viktigaste är ju att ha kul.
jag har väl som cim ungefär.samma setup typ.bara att hans är automat. Ja klart man ska ha kul Men trodde du att du skulle vinna eftersom du inte åkte fram mer när startern visade det?
Härlig träff. Tack alla inblandade och alla ni som var där som gjorde den så lyckad. Själv drog jag mig tillbaka när racen började, huvudvärk och halsont. Påbörjar pennicilinkur nu idag sen vet jag inte om min Cobra med endast 320 sughästar har på något race att göra ändå. Men hade varit kul att tittat på alla er andra, men det får bli nästa gång.
Sluta klaga det är sånna bilar som gör en bra stämning , inte fjortisbilar som kommer dit o drar upp volymen till max !!!
gulleponken skrev:
Tycker att det var en bra träff! blev lite väl överdrivet vid racen kanske! vad har egentligen en 1000hk bmw på gatan att göra tex. de e bara o riskera andra! o en del hade inte helt 100% koll på körningen heller men i det stora hela helt ok!
Tycker att det var en bra träff! blev lite väl överdrivet vid racen kanske! vad har egentligen en 1000hk bmw på gatan att göra tex. de e bara o riskera andra! o en del hade inte helt 100% koll på körningen heller men i det stora hela helt ok!
Din åsikt om M5an är du nog ensam om. Stanna hemma nästa gång så slipper du riskera något eller kanske råkar se något "överdrivet" vid ett streetrace. Men du kanske hellre vill se bilar som har mer plast än motor? Då är ju ett race fel ställe o vara på.
Tycker det var helt OK, inte för mycket folk och inte för lite heller. God stämning och allt man kan begära egentligen..
Filmer finns här dock får ni vänta jag ska försöka sova ikapp lite tid :S
kvarna att du fick färdigt bilen! jag fatta nada när du kom med den ju får faan hålla mig informerad
gött jag vill se film när jag kör:)
hehe det var nog en överraskning för alla;)
jag planerar nästa träff om två helger igen
MEN ALLA ÅSKÅDARE MÅSTE STÅ LÄNGRE I FRÅN VÄGEN NÄR VI RACAR FÖR FÅR EN BIL SLADD SÅ ÄR DET INGET KUL FÖR NÅGON INBLANDAD JAG VET ATT JOCKE LÄTT FÅR SLADD O STÅR DET FOLK FÖR NÄRA BLIR DET INGET KUL. SÅ NÄSTA GÅNG SKÄRPNING PÅ DET!!!!!!!