tackar för all bra respons på våran första träff hoppas att alla (plus fler) dyker upp nästa gång!
håller verkligen med angående nedskräpning.. det är inte så kul att stå kvar och se allt efter. än mindre motiverande att städa så skärpning till nästa gång
hoppas vi ses nästa gång!
Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på www.draminbil.nu
Finns det ngt planerat datum för nästa träff??? Kunde ju inte komma i lördags.. Var helt slut efter moholm där man fick stå å hålla i ett tält i flera timmar så d inte skulle blåsa iväg hehe
mycket lyckad träff tycker ja, men som sagt ja kan med stanna kvar och städa lite;) Även riktigt kul i mstad med, jag fota dock inte mycket vid biltema men en massa kort från 402m tidigare på dagen. hoppas jag hinner få min bil innan nästa träff.
Mvh
du råkar inte ha bilder på min skyline från 402m? vore kul att få ta del av dem isåfall. kommer på nästa dmb-meet, missade denna.
Nu är mina bilder upplagda. Gillar nya kameran skarpt, men har nog en bit kvar innan jag utnyttjar dess resurser fullt ut om man säger så http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=83456 -Kommentera gärna och tveka inte att be om bilder i högupplöst format, eller om någon vill ha sin bil fotad så får ni gärna vara "försöksobjekt" Sebbe