kevlar_soul skrev:
Hey mates!
Tänkte att det var dags för årets alla första träff på Mobilias (City Gross) parkering i Mantorp. Jag tänkte att den 29:e maj kunde passa rätt bra och en start runt 20.00.
Förhoppningsvis kan vi locka en hel del fina bilar från närområdet vilket bör medföra en riktigt rolig kväll tillsammans.
Jag ser mig inte som någon arrangör av detta evenemang, utan jag tänkte bara att vi kunde dra ihop en drös med bilar och sedan umgås med allt vad det innebär.
Hur som helst så har jag två önskemål:
1. Ska det lekas med bilarna så gör man det där det inte stör någon annan. Det vill säga en bra bit ifrån de parkerade bilarna. Det är uppskattat med lek, men endast där det inte kan göra någon skada mot andra parkerade bilar eller besökare.
2. Se till att sprida ordet snarast! Ju fler bilar desto roligare. Alla bilar är välkomna. Vi träffas för att vi delar samma intresse, eller hur? Men klart att bilar som man lagt ner lite extra tid på alltid är uppskattat!
Angående race så får någon annan ta tag i det, det finns hur som helst en riktigt bra raka precis bredvid parkeringen. Men skall det köras så ser man väl helst att folket håller sig från vägen, det är en ren säkerhets åtgärd! Got it?
Ses där!