2532
Sök

Angående: Japps/japansk tema -bilar, Träffar i GBG/ BurgerKing Eriksberg KL 19:00 Söndagar.

181 Inlägg
9 juni 2009
Det blir iaf någolunda väder enligt smhi på torsdag! hoppas på mycket folk och bilar! tongue

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....

274 Inlägg
9 juni 2009
baca skrev:
Får man komma med hojen? ( japps-hoj big_smile )

Jag drar med kompisen och hans hoj med tror jag, så får du lite sällskap.

Vad är det för likhet mellan en diskussion i ett forum och en jorden runt resa?
Ingen leder nånstans!

705 Inlägg
10 juni 2009
Trådstartare
Hoppas bara att det blir fler denna gången, alla vet ju att bil-folk e inget folk att lita på. Alla säger att dom kommer, men så står man där ensam i sina tårar. XD Men vad kul att det finns folk som vill komma. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

69 Inlägg
10 juni 2009
Låter trevligt me japs träff. Såd d först nu. Får väl se när jag får klart bilen. Kanske varbergarna kommer hehe.

Avstängd
658 Inlägg
10 juni 2009
Jag kommer om de kommer fler hondas och vädret är bra big_smile

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

705 Inlägg
11 juni 2009
Trådstartare
Angel_vbg skrev:
Låter trevligt me japs träff. Såd d först nu. Får väl se när jag får klart bilen. Kanske varbergarna kommer hehe.

Gött Gött

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

705 Inlägg
11 juni 2009
Trådstartare
D-No skrev:
Jag kommer om de kommer fler hondas och vädret är bra big_smile

Aaa blir de i framtiden när honda klubben o Nissan Klubben o japsträffen slår ihop sig. XD

(\_/)
(O.o)

101 Inlägg
11 juni 2009
Kunde inte i dag, men blir nog en sväng på söndag i stället.

Mvh Nisse

född blåvit
624 Inlägg
11 juni 2009
Playgirl skrev:
..... i regnet ........

Känns som att det besvarades där..

705 Inlägg
11 juni 2009
Trådstartare
nä vi va där men det var typ tomt o de regna så vi (4 bilar) drog till bil-tema sen till Vollez garaget o fixa hans slang, sen så drog vi till en tom parkering o "drifta" lite XD. så nu har man mindre däck på bilen XD Nästa träff e på Söndag nästa vecka samtidigt som Nogs och honda klubben. Plus att mitt nummer finns upp skrivet på flera upplägg i forumet det är bara att ring mig, jag bits inte, bara om du vill ;P

(\_/)
(O.o)

11 Inlägg
14 juni 2009
Nästa träff är NOGS/HPC träff är IDAG klockan 17.00. Burger King Eriksberg
Alla med japanska bilar eller folk som gillar japanska bilar är självklart välkommna!
Om nån är sugen kan man ju dra iväg och sladda lite efteråt?

705 Inlägg
14 juni 2009
Trådstartare
HEHE fan vad jag e ute o cycklar ofta nu för tiden. XD om 2 timmar då. XD

(\_/)
(O.o)

181 Inlägg
16 juni 2009
Förvirrad som jag är så måste fråga om det är nu på söndag 21/6 eller nästa söndag 28/6 vi träffas igen?

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....

705 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
28/6 om inte jag e ute o cycklar igen. XD

(\_/)
(O.o)

AJA Motorsport
450 Inlägg
16 juni 2009
28/6 då kommer jag smile ska försöka få med lite fler jappsare tongue

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

91 Inlägg
16 juni 2009
kommer Absolut inte den här gången

705 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
BlueBull skrev:
kommer Absolut inte den här gången

Why BlueBull? Va du där i söndas? De sög Bull pung. Men sånt händer alla gånger kan inte vara bra. Får bara hoppas på mer bilar denna gången.

(\_/)
(O.o)

705 Inlägg
16 juni 2009
Trådstartare
liveforthis skrev:
28/6 då kommer jag smile ska försöka få med lite fler jappsare tongue

Gött. XD

(\_/)
(O.o)

164 Inlägg
20 juni 2009
meh mantorp e jue då.... smile dra dit isstället...

705 Inlägg
25 juni 2009
Trådstartare
sypher_44 skrev:
meh mantorp e jue då.... smile dra dit isstället...

Klart att du gör. XD jagönska att jag också kunde dra med  dit men nä, Man måste Jobba. ;(

(\_/)
(O.o)

Sök