Visst ska de det. Synd att de inte finns bilder från igår bara. .
Håller med men ni får helt enkelt vänta tills jag har en min nya diff skämt å sido, klart att ni ska ha det på rullande mycket trevligt, samt mycket att titta på. kan bara säga en sak att lila is the shit and ppl know it
1 gång i månaden blir nog bäst. Annars blir det nog som du skriver lite långtråkigt när det bara är samma bilar osv. Sen om man har det för ofta så kommer det nog inte komma lika många bilar. Lite synd man inte kunda komma igår Därför hoppas jag på att det kommer en till träff med mist lika mycket folk
Skitbra träff , fast dom som burnade på netto-parkeringen kanske skulle göra de någontans som inte är så nära våra bilar typ på ica-parkeringen ist vore ju trist om en sten eller gummirester hamnar på de parkerade bilarna. Vore kul med en träff till , kul med race efteråt med
Jag tog närmre 160 bilder från Netto-parkeringen som kommer upp inom 2-3 dagar, garanterar jag, tar lite tid att gå igenom och lägga upp men jag lovar fixa det
MEN för guds skull tänk er för ni som burnar på parkeringen, helt onödigt! Det kan förstöra bilens lack för oss som är rädda om våra bilar, speciellt om det skulle ligga stenar o annat på parkeringsplatsen! Tänk på att INTE burna på parkerings platsen är ni snälla, mycket onödigt! Dessutom körde vissa väldigt väldigt nära bilarna som stod parkerade och hade noll kontroll, bättre ni burnar utanför parkeringen istället nån annanstans om ni tvunget måste göra det.
Vissa är faktiskt mer rädda om sina bilar än andra annars i övrigt mycket trevlig träff med mycket folk