2525
Sök

Eftersnack: Hörby Träffen 30/5

1 Inlägg
2 juni 2009
Denna träffen tycker ja att den slog Lödde lätt å vill gärna ha fler här i lilla hörby smile

20 Inlägg
2 juni 2009
haha!! jag öppnar aldrig locket så folk får se va där är... jag skäms! ser för jävligt ut där under..

_DamnIt skrev:
Evo_Kjell skrev:
skoj att så många kom till vår lilla håla....MEN!!!! Alla trötta 740 originalare kunde ju stannat hemma..  Visst, de är skoj med lite rök. men inte från sånt jävla mög.. Så jävla trött på dom!!!
Hoppas att ryktet sprider sig att de va en lyckad träff till olika klubbar så vi blir fler nästa gång..

Håller med! Synd bara att du inte öppnade huven på evon med, blev sugen på att se vad du hade där under smile

Det är inte farten som dödar de är smällen..
It´s not the fart that kills you it´s the smell!!

R1 driver!
5 128 Inlägg
2 juni 2009
Evo_Kjell skrev:
haha!! jag öppnar aldrig locket så folk får se va där är... jag skäms! ser för jävligt ut där under..

_DamnIt skrev:
Evo_Kjell skrev:
skoj att så många kom till vår lilla håla....MEN!!!! Alla trötta 740 originalare kunde ju stannat hemma..  Visst, de är skoj med lite rök. men inte från sånt jävla mög.. Så jävla trött på dom!!!
Hoppas att ryktet sprider sig att de va en lyckad träff till olika klubbar så vi blir fler nästa gång..

Håller med! Synd bara att du inte öppnade huven på evon med, blev sugen på att se vad du hade där under smile

Då kan du få se hur det ser ut i min då! Nyligen bytt toppackning, blir smutsigt då roll

48 Inlägg
2 juni 2009
Håller med;)

Evo_Kjell skrev:

_DamnIt skrev:
Evo_Kjell skrev:

20 Inlägg
3 juni 2009
Crazy_Mike skrev:
När e nästa?! wink

tror att "arrangörerna" styr upp en ny träff inom de snaraste. har inte snackat med dom sen i lördes.
Men vi ska försöka ha en träff i månaden, väntar hellre på den dagen än att dra till lödde och stå och glo en hel kväll;)

Det är inte farten som dödar de är smällen..
It´s not the fart that kills you it´s the smell!!

razzo
3 juni 2009
Synd man inte kunde ta sig till denna träffen såg riktigt trevligt ut på bildern smile  Hoppas nästa inte dröjer allt för länge wink

4 Inlägg
3 juni 2009
Rowbean skrev:
Sista lördagen i varje månad låter kanske som ett bra förslag?
Eller vad tycker folk? smile

Tycker det låter helt perfekt big_smile

4 Inlägg
3 juni 2009
Evo_Kjell skrev:

HAHA! Håller med!
Senast redigerat av Kryckan_Tilly (3 juni 2009)

560 Inlägg
4 juni 2009
Ser riktigt nice ut.. med dom bilderna så lär jag komma förbi nästa gång big_smile fan att man missa

1 464 Inlägg
4 juni 2009
HemiCocker skrev:
nu har jag lagt in lite bilder oxå! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=84829

Bra bilder. Dock för få! Bra bilder kräver fler bilder. wink
Man tackar.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

77 Inlägg
4 juni 2009
MrJAM skrev:
HemiCocker skrev:
nu har jag lagt in lite bilder oxå! http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=84829

Bra bilder. Dock för få! Bra bilder kräver fler bilder. wink
Man tackar.

Får väl bli fler bilder på nästa träff;)
Blir ju till Hässleholm nu på söndag då kommer det lite bilder därifrån me=)

Lusse
236 Inlägg
5 juni 2009
Grymma bilder.. Längtar tills nästa träff:)

33 Inlägg
5 juni 2009
HemiCocker skrev:

Mycket fina bilder! big_smile

369 Inlägg
14 juni 2009
Vi var ju ett gäng från karlshamn på eran träff, så nu är det dags att vi bjuder tillbaka.. 
Ni är alla välkomna till karlshamn den 4/7... 
Mer info::  http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=138434   ..

Välkommna! / Mvh Robin

åh va man myser, när turbon den pyyser =)

Trucker
9 Inlägg
15 juni 2009
Hur blir de nu?
Fler Hörbyträffar i sommar?

R1 driver!
5 128 Inlägg
16 juni 2009
Håller med! När kommer nästa träff? Börjar få ett grymt sug nu ju! lol

terazzi
16 juni 2009
KOmmer nog med nästa gång smile

Lusse
236 Inlägg
16 juni 2009
Dem har ju snackat om sista lördagen i månad.. smile tror det blir så.

Sök