Etter hva jeg forstår var det en spesiell bil som ble besilt/levert, kunden stresser å vill ha bilen så fort som mulig, kunden kunne ha tatt bilen til en kontroll event fått ett verksted til å sjekke bilens tekniske/mekansiske stand, i Norge har vi noe som kalles NAF test hvor det er mulig å få vurdert en bils tilstand, sikkert noe av samme her i Sverige.
At folk ikke tar ansvar, men blir veldig etterpå kloke og begynner med skit kasting er ikke noe nytt.
Jeg har selv jobbet på kundeservice å vet hvordan det kan være med folk som blir super eksperter i etterkant av ett kjøp.
Nei vi har selv mansvar for å undersøke litt i forkant av en handel, om det er med bedrift eller privat.
Solgte noen felger i fjor høst, oppga all teknisk data på felgene og dekkene, samt hvilke modeller dem passet på, kom en å kjøpte dem og noe dager senere ville han levere dem tilbake grunnet feil dim på bolt hullene, men han fikk takke seg selv at hen ikke undersøkte før han kjøpte, han ble kjempe sint også.
Som sagt syntes jeg ikke det er riktig å henge ut bilfirmaer eller noen andre i den forstand, mange ganger er det kunden som er problemet!
Er det noe feil med veksel lådan, så få den undersøkt før man kjøper, for meg er dettte en normal tanke gang og er utrolig at det skapes en tråd som denne.
Alle firmaer har en eller fler missfornøyde kunder, ikke noe wow det,og jeg mener ALLE
Syntes det viser dårlig oppdragelse å legge ut dårlig omdømme til ett firma bare for at man som kunde ikke har noen nødvendig kunnskap om bil.Har man så lite kunnskap så kjøp nytt ikke brugt
Med dette avlsuttes innlegget,
"god helg"......sitat slutt;)