tona rutor?

hirsch-305 Saab entusiats
17 april 2006 · 45 Inlägg

någon som har tips på bra ställe att göra det det måste ju bli perfekt..
någon men ett tips.. jag bor ju i skåne men kör ju gärna en bit för att få det bra!

tack på förhand mvh hernik

olofsson
17 april 2006 · 22 Inlägg

ta kontakt med dom på cfp www.cfp.se

dom finns i helsingborg

dom har färdiskuren solfilm till en hel del bil märken

micro säljer deras prudukt också

Senast redigerat av olofsson (17 april 2006)

bohlinp
17 april 2006 · 2 Inlägg

tjeena...ett hett tips om du vill slippa bubblor & repor i filmen....e solarplexius
Dom har 6 mm tjock plexiglas som är utskruren efter just din bil...är "böjbar" så du klämmer skivorna mellan listen....lätt att ta av...inga repor...inga bubblor=)

Åker helst på bredden!
"Det är inte bilen det hänger på, utan föraren"
Jocke_T
17 april 2006 · 81 Inlägg

bohlinp skrev:
tjeena...ett hett tips om du vill slippa bubblor & repor i filmen....e solarplexius
Dom har 6 mm tjock plexiglas som är utskruren efter just din bil...är "böjbar" så du klämmer skivorna mellan listen....lätt att ta av...inga repor...inga bubblor=)

men om man vill köra ner rutorna då??tongue

skitunge ...
17 april 2006 · 82 Inlägg

bohlinp skrev:
tjeena...ett hett tips om du vill slippa bubblor & repor i filmen....e solarplexius
Dom har 6 mm tjock plexiglas som är utskruren efter just din bil...är "böjbar" så du klämmer skivorna mellan listen....lätt att ta av...inga repor...inga bubblor=)

Jag funderade oxå på solarplexius.. Har du det? ser de bra ut? bild?

Omega_Erik
18 april 2006 · 17 Inlägg

solarplexius har en förmåga att se bruna ut..


men DITECH i malmö kan de o dom gör de bra. kolla deras hemsida min bil e med där
(Röda opeln)

www.ditech/malmö.se


///Erik

Old Opels Never Die, They Just Go Faster
Opel KADETT (1976)
skitunge ...
18 april 2006 · 82 Inlägg

Omega_Erik skrev:
solarplexius har en förmåga att se bruna ut..


men DITECH i malmö kan de o dom gör de bra. kolla deras hemsida min bil e med där
(Röda opeln)

www.ditech/malmö.se


///Erik

Vad är det för adress då? den du har skrivit värkar inte vara riktigt rätt.. Inte när man byter ö:t mot o heller

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
18 april 2006 · 1 852 Inlägg

jag köpte solarplexius för några veckor sen. de ser bruna ut, har dålig passform (fick dock till det till slut) och det har bildats kondens innanför. avråder alla till detta alternativ och ni bör lägga 1000 mer för riktig toning. en annan sak är att de inte sitter klos an mot rutan vilket skapar ett mellanrum som syns tydligt och skapar reflexer innnaför rutorna.

man lever bara en gång så lev väl!
skitunge ...
18 april 2006 · 82 Inlägg

Bullo skrev:
jag köpte solarplexius för några veckor sen. de ser bruna ut, har dålig passform (fick dock till det till slut) och det har bildats kondens innanför. avråder alla till detta alternativ och ni bör lägga 1000 mer för riktig toning. en annan sak är att de inte sitter klos an mot rutan vilket skapar ett mellanrum som syns tydligt och skapar reflexer innnaför rutorna.

Fan jag som var så nära att beställa idag..  de där låter ju inte så kul.. har du någon bild

//Erik

Nobbe_cool
18 april 2006 · 4 Inlägg

Kolla helsingborgs carstyling.. duktiga som fan på att tona. Gör snygga arbeten. Finns både i helsingborg och Ängelholm. Även Dekor&design i Ängelholm tonar rutor. Duktiga de med.

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
18 april 2006 · 1 852 Inlägg

skitunge skrev:

Bullo skrev:
jag köpte solarplexius för några veckor sen. de ser bruna ut, har dålig passform (fick dock till det till slut) och det har bildats kondens innanför. avråder alla till detta alternativ och ni bör lägga 1000 mer för riktig toning. en annan sak är att de inte sitter klos an mot rutan vilket skapar ett mellanrum som syns tydligt och skapar reflexer innnaför rutorna.

Fan jag som var så nära att beställa idag..  de där låter ju inte så kul.. har du någon bild

//Erik

ingen bild än så länge. men det är en budget lösning om man har ont om pengar och om 100% resultat inte är viktigt. fast då kan man ju tona själv för nästan samma pengar.

man lever bara en gång så lev väl!
alminjo SLK
20 april 2006 · 610 Inlägg

va e priset för att tona 2 sidorutor + bakrutan på en sedan? cirkapris i gbg?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang