Kommer bli skit bra detta? Har du redan kört sönder snurran?
Den var nog i riktigt dåligt skick när ja körde hem den Bara ren otur att de var precis när ja köpte den som de rasade men ny är på g o han stog för dessa kostnader så de gör mig inge o byta ut den!
Den var nog i riktigt dåligt skick när ja körde hem den Bara ren otur att de var precis när ja köpte den som de rasade men ny är på g o han stog för dessa kostnader så de gör mig inge o byta ut den!
Den har ju ändå suttit 11 år så de är ju ett tag
Jaha okej men de va shysst ju=) Hehe ja då e de dags att byta;D.. Blir de samma snurra eller en större?
Jaha okej men de va shysst ju=) Hehe ja då e de dags att byta;D.. Blir de samma snurra eller en större?
Jo då riktigt snällt att han inte bara sket i de utan stog för de.
Det blir samma snurra detta år! men ska uppgraderas till t28bb under vintern sen.
Jo då riktigt snällt att han inte bara sket i de utan stog för de.
Det blir samma snurra detta år! men ska uppgraderas till t28bb under vintern sen.
Du får satsa på en renovering i vinter sen och kika över motorn. Kan lova dig att det känns bra att åka med en nyrenoverad motor som man renoverat själv. Då vet man att det är i bra skick
Lycka till!
RB25DET, probably the best motorsound in the world!
Du får satsa på en renovering i vinter sen och kika över motorn. Kan lova dig att det känns bra att åka med en nyrenoverad motor som man renoverat själv. Då vet man att det är i bra skick
Lycka till!
Jo de är ju de att det är skönt med en som är nyrenoverad men om den inte strular nått mer i år så tror ja allt mår bra där nere
Jo utsidan ska snyggas till ordenkligt så de blir lite mer min smak av bil
Frippe08: Aldrig gillat s13 utan bodykit tyvärr så de måste på ett men den kommer vara orginal detta år
Lycka till!
Jo de är ju de att det är skönt med en som är nyrenoverad men om den inte strular nått mer i år så tror ja allt mår bra där nere
Frippe08: Aldrig gillat s13 utan bodykit tyvärr så de måste på ett men den kommer vara orginal detta år
Va synd tycker de är jävligt cleana utan, varför förstöra en sådan "liten" bus bil? med plast, då måste du ju vara försiktigare med den
Lycka till!
Va synd tycker de är jävligt cleana utan, varför förstöra en sådan "liten" bus bil? med plast, då måste du ju vara försiktigare med den
aja hoppas du har mer tur med denna lycka till
Smaken är som baken
Nej men tycker inte dom e snygga orginal tyvärr så får bli ett Uras Driftingkit på men har hittat ett riktigt snyggt men lite väl dyrt men vi får se sen i vinter
Men den kommer ju gå hela detta år orginal iaf
Jo vi får se sen när bilen är ute i garaget, då ska komp testas, Turbon ska bytas och AC o allt va det heter ska väck
Men något såhär funderar ja på att den ska se ut i framtiden
Har gått i tankarna om en ny mattsvart fast ordentlig lack men de är tyvärr fruktansvärt svårt o lackera mattsvart får inte bli nått som går fel för då måste allt göras om tyvärr
Så på fredag blir de meka tills den sitter på plats!
Tvärr så glappar denna rätt mycke upp o ner men INGET in o ut så hoppas den kan hålla resten av detta år! Hinner inte köpa en en helt ny innan gatebil så denna får duga tills vidare
På torsdag blir de o åka och köpa helt ny olja och filter kommer köra med Mobil 5W-50 troligen Har även beställt hem nya vacuumslangar som ska bytas ut