Kommer inte från jobbet först vid elva tror jag. Så hoppas på lite aktiviteter efterår.
Är väl inte direkt okänt att sådant brukar förekomma (Vet att vi inte får disskutera sånt här - men håll ögonen öppna på de vanliga ställena så löser det sig nog)
förra året så va väl MOM träffarna varje första lördag i månaden, sommar tid, eller är jag helt ute o cyklar, det är ju faktiskt lättare att komma ihåg när nästa träff är då.
förra året så va väl MOM träffarna varje första lördag i månaden, sommar tid, eller är jag helt ute o cyklar, det är ju faktiskt lättare att komma ihåg när nästa träff är då.
Nej, de första och sista träffarna för året var/är första lördagen för resp månad. Men vet inte om de som gör bilden kollar om de är lite mindre evenemang eller liknande som infaller på just de helgerna.
Från början var de ju Team011 som fixa träffarna, då vill jag minnas att de var första lördagen i varje månad men sen vart Motm helt plötsligt och därefter blev de lite hur som just sommar månaderna. Juni, juli och augusti.