Jag med Bakspoilern är maskerad och partiet som ska bli svart är nermattat. Håller på med det sista på en av sidokjolarna. Sedan ska de också maskeras. Efter det är det dax för färg
Blir nog riktigt grymt! Tråden skulle nog bli ännu bättre om varenda en som skrev inte klagade på fälgarna.
Lycka till med bygget!
Tackar så mycket!
Angående fälgarna så är jag benägen att hålla med, men jag tycker det beror lite på vilket stuk man ska ha. Hade jag krängt på svarta fälgar så hade bilen sett mer "race" ut, men med krom blir den mer stilren enligt mig.
Frågan är vilket som blir bäst när jag är klar med taket och huven
Trevligt projekt, har nu läst igenom allt Lite synd att några bilder inte fungerade i början. Tror lackeringen kommer bli helgrymt, du verkar kunna din sak. Lycka till fortsättningsvis, kommer följa detta
Trevligt projekt, har nu läst igenom allt Lite synd att några bilder inte fungerade i början. Tror lackeringen kommer bli helgrymt, du verkar kunna din sak. Lycka till fortsättningsvis, kommer följa detta
Tackar
Konstigt med bilderna. Jag kollade nu och de tycks fungera. Kanske var något temporärt?
Tackar
Konstigt med bilderna. Jag kollade nu och de tycks fungera. Kanske var något temporärt?
Skumt, kanske nått hos mig som inte lirar som det ska då. I ditt första inlägg ser jag alla bilder förutom den där det står att du fått fel bakspolier, samt de 3 bilderna ovanför första bilden med nya fälgarna.
Tackar
Skumt, kanske nått hos mig som inte lirar som det ska då. I ditt första inlägg ser jag alla bilder förutom den där det står att du fått fel bakspolier, samt de 3 bilderna ovanför första bilden med nya fälgarna.
Blev tyvärr inte helt klar idag på grund av att jag blev tvungen att fixa lite andra grejer på dagen idag Fast det är nära nu. Den svarta vattenbasen ligger på nu och torkar efter sista vändan. Imorgon blir det pearl + klarlack på alltihopa