Jag vet vem den hämliga föraren är! i den mattsvarta bmw´n!! Tyvärr rasa wastegaten efter första turen på banan. Så han fick ett skenande ladd och soppan hängde inte därav alla smällar.
Jag vet bara att när den funkar så behöver jag inte något bälte på mig för att jag sitter så pass klistrad i stolen.
Jag håller fullständigt med Patric där.. behövs inge bälte när den accelererar:P knappt så man behöver de när han bromsar:P allt går så fort att kroppen inte ens hinner reagera:P haha
hittar inte en enda bil på min bil. skumt då folk var där hela tiden o ställde masa frågor o knacka på när man skulle sova för dom ville kika på bilen m.m
hittar inte en enda bil på min bil. skumt då folk var där hela tiden o ställde masa frågor o knacka på när man skulle sova för dom ville kika på bilen m.m
Men du körde inte ?? Såg dig inte på banan iaf
Nej körde ingeting på lördagen bara söndagen då vi stod i kö i flera timmar för att få ut licens osv. var inte värt betaöa 500kr för en el två körningar. fick åka nästna hur mycket jag ville på söndagen!!!
Men men jag har hittat en bild från banan. dock inga från min "depå" plats där dom felsta fotade jjaja struntsamma.