2449
Sök

Angående; Friday Night Meet 10/7

35 Inlägg
7 juli 2009
#61
Blir bara bättre och bättre det här!
Jag hoppas att alla sjunger för mig på tolvslaget också, 19 is the shit... inte...

på fredag alltså.
Senast redigerat av Froderberg (7 juli 2009)


German Engineering
9 083 Inlägg
7 juli 2009
#62
Froderberg skrev:
Blir bara bättre och bättre det här!
Jag hoppas att alla sjunger för mig på tolvslaget också, 19 is the shit... inte...

på fredag alltså.
Kan påminna deltagarna om att vi ska sjunga för dig big_smile

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Crusty69
8 juli 2009
#63
Synd att vi verkar få otur med vädret hmm Jag som ska försöka hålla bilen fin till American car show i norrtälje på lördagen hmm Ser iofs ut att bli regn hela lördagen också... sad

237 Inlägg
8 juli 2009
#64
eLf0nzie skrev:
Synd att vi verkar få otur med vädret hmm Jag som ska försöka hålla bilen fin till American car show i norrtälje på lördagen hmm Ser iofs ut att bli regn hela lördagen också... sad
kollade på vädret, det ska bara regna på fredag, lördag e de uppehåll o söndag sol wink men om jag minns rätt så ska det inte regna så mycket på fredag kväll.. hoppas att dem har rätt smile


237 Inlägg
8 juli 2009
#65
sorry grabbar, fel info.. kollade upp igen angående vädret över hela landet och det ska tydligen bli fint vädet på fredag kväll smile det går tydligen inte o lita på vädret.. dem ändrar sig hela tiden :S


160 Inlägg
8 juli 2009
#66
spelar ingen roll va vädret blir på fredag då vi e under tak=) men skönt utan rengn vore det ialf smile

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!

Crusty69
8 juli 2009
#67
Härligt smile Finns förresten bara ett p-hus i jakobsberg va? Det i SF-huset eller vad man kallar det? smile Är det nån speciell våning också vi snackar?

2 982 Inlägg
8 juli 2009
#68
3e våning, näst högst upp
Senast redigerat av Residence (8 juli 2009)


35 Inlägg
8 juli 2009
#69
Möjlighet till samåkning från IKEA vid 9~ finns för dom som inte hittar! Titta efter den svarta corvetten, lär inte vara så många :p


Team Night Meet
217 Inlägg
8 juli 2009
Trådstartare
#70
Froderberg skrev:
Möjlighet till samåkning från IKEA vid 9~ finns för dom som inte hittar! Titta efter den svarta corvetten, lär inte vara så många :p
Bra initiativ Frodberg, med en gemensam körning till p-huset för dem som inte hittar! Good thinking!

Pga väder förhållanden i detta land valde ja just att ha träffen inomhus smile Sverige vet man aldrig me wink + att de e lite tuffare att stå i ett garage o dunka musik wink

Jessi : Tack för de fina amerikanska WB:en.. dock hänger dom inte i min bil utan i dennis båt i stäket så du vet smile haha!!

Hoppas ja får se så många av er som möjligt på träffen på fredag oavsätt väder.. De är ju movie time wink


Kul att träffen blivigt possitivt sett från alla deltagarna! Tummen upp!

På fredag är de "line-up" så när ni kommer upp på plan 3 så kommer jag / folk berätta var ni ska ställa er smile

Ekfalk

easy to sound cocky when you got no ride..

6 Inlägg
8 juli 2009
#71
1. Ekfalk (organizer)
2. Rawad
3. Froderberg
4. Wangro
5. Manne_11
6. eLf0nzie
7. Ashki
8.Cobra1
9.jensk
10

72 Inlägg
8 juli 2009
#72
Froderberg skrev:
Möjlighet till samåkning från IKEA vid 9~ finns för dom som inte hittar! Titta efter den svarta corvetten, lär inte vara så många :p
Ni som vill komma någorlunda i tid, kan ju lägga er efter den snabbare bilen, den mörkblåa Saaben. Går så långsamt med den trötta V8an i Corvetten. wink

@ Ekfalk

Line-up? Inge körtvång hoppas jag? =P
Hojta till om du behöver hjälp!


Ingen som nappar på chilla/grilla ideén?

160 Inlägg
8 juli 2009
#73
Ashki skrev:
Froderberg skrev:
Möjlighet till samåkning från IKEA vid 9~ finns för dom som inte hittar! Titta efter den svarta corvetten, lär inte vara så många :p
Ni som vill komma någorlunda i tid, kan ju lägga er efter den snabbare bilen, den mörkblåa Saaben. Går så långsamt med den trötta V8an i Corvetten. wink

@ Ekfalk

Line-up? Inge körtvång hoppas jag? =P
Hojta till om du behöver hjälp!


Ingen som nappar på chilla/grilla ideén?
kan inte då jag hjälper tanten me ungarna till 19:00 smile me på grillat asså
Senast redigerat av Wangro (8 juli 2009)

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!

Masterworks
8 juli 2009
#74
Ashki skrev:
Froderberg skrev:
Möjlighet till samåkning från IKEA vid 9~ finns för dom som inte hittar! Titta efter den svarta corvetten, lär inte vara så många :p
Ni som vill komma någorlunda i tid, kan ju lägga er efter den snabbare bilen, den mörkblåa Saaben. Går så långsamt med den trötta V8an i Corvetten. wink
Finns väll inga trötta corvetter? lol

Team Night Meet
217 Inlägg
8 juli 2009
Trådstartare
#75
Ashki skrev:
Froderberg skrev:
Möjlighet till samåkning från IKEA vid 9~ finns för dom som inte hittar! Titta efter den svarta corvetten, lär inte vara så många :p
Ni som vill komma någorlunda i tid, kan ju lägga er efter den snabbare bilen, den mörkblåa Saaben. Går så långsamt med den trötta V8an i Corvetten. wink

@ Ekfalk

Line-up? Inge körtvång hoppas jag? =P
Hojta till om du behöver hjälp!


Ingen som nappar på chilla/grilla ideén?
Line up i garaget "trötta fram hjuls drivna saaben" wink, inte för hur ni kör utan hur ni ska parkera smile
Hjälp kommer behövas!!

Grilla innan låter inte helt fel, va hade du tänkt dig?
Senast redigerat av vonekfalk (8 juli 2009)

easy to sound cocky when you got no ride..

69 Inlägg
8 juli 2009
#76
grillningen låter inte som en dum ide bra där ashki ett förslag oxå om man vill är efter att man har träffats o lekt lite så kan man dra iväg till nån strand eller nåt me lite grill så är man uppe o snackar ett tag men innan träffen låter oxå som en bra ide fast dom flesta jobbar ju sent så dom knappt hinner men jag är påbig_smile

ja rawad ska försöka göra mitt bästa på fredag men att sänka din bils kaxighet kommer bli lite svårt me dena bil men en revanch när hondan är klar:D


Crusty69
8 juli 2009
#77
cobra1 skrev:
grillningen låter inte som en dum ide bra där ashki ett förslag oxå om man vill är efter att man har träffats o lekt lite så kan man dra iväg till nån strand eller nåt me lite grill så är man uppe o snackar ett tag men innan träffen låter oxå som en bra ide fast dom flesta jobbar ju sent så dom knappt hinner men jag är påbig_smile

ja rawad ska försöka göra mitt bästa på fredag men att sänka din bils kaxighet kommer bli lite svårt me dena bil men en revanch när hondan är klar:D
Galet snygg honda förresten..

69 Inlägg
8 juli 2009
#78
eLf0nzie skrev:
cobra1 skrev:
grillningen låter inte som en dum ide bra där ashki ett förslag oxå om man vill är efter att man har träffats o lekt lite så kan man dra iväg till nån strand eller nåt me lite grill så är man uppe o snackar ett tag men innan träffen låter oxå som en bra ide fast dom flesta jobbar ju sent så dom knappt hinner men jag är påbig_smile

ja rawad ska försöka göra mitt bästa på fredag men att sänka din bils kaxighet kommer bli lite svårt me dena bil men en revanch när hondan är klar:D
Galet snygg honda förresten..
tack så mycke:D din camaro va fet fin cool


591 Inlägg
8 juli 2009
#79
jag kanske tittar förbi på fredag:) Piskar alla bilar med min 144hk Eller inte:P

DB-Jägarn

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
8 juli 2009
#80
Dyker som sagt upp med nyputsad och tvättad kärra för movietime!! Låtsas som att ni inte hör mina gnisslande frambromsar jag inte kommer hinna byta tills dess lol

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |


Sök