2423
Sök

Angående; Friday Night Meet 10/7

69 Inlägg
8 juli 2009
#81
Galic_Andro skrev:
Dyker som sagt upp med nyputsad och tvättad kärra för movietime!! Låtsas som att ni inte hör mina gnisslande frambromsar jag inte kommer hinna byta tills dess lol
spela en bra låt nar du kör in ingen marker lol


193 Inlägg
8 juli 2009
#82
Har aldrig varit så taggad inför en träff som nu...  tongue
Film inspelning, show, mingel, karavan, Grillfest.... Lägg av nu....  Det här är rena nöjesparken..  haha lol
Nu har jag fixat musiken också... wink Det var bara en säkring som hade gått...cool

PS: Hjälper gärna till om det är nåt... wink
Senast redigerat av Manne_11 (8 juli 2009)

<a href=http://www.abswheels.se rel=”dofollow”> Däck och fälg</a>

Roos
9 juli 2009
#83
Filminspelning? Betyder det att man måste ha ork till att tvätta bort all fågelskit på bilen.. :p

Andro: Dina bromsar+min trasiga katt - vi kan ju låta som en hel orkester tillsammans! big_smile

VAG-COM innehavare
83 Inlägg
9 juli 2009
#84
Jag kanske kkommer förbi för första gången tongue dock så har jag skador efter den fina snön som kom i våras och har ej haft tid att fixa till de och lackera om skiten. har en hel del jobb med sidokjolen som tydligen inte ville sitta kvar på bilen. Men hur hittar jag dit någon som kanske kan slå upp en bild på en karta eller något liknande?


711 Inlägg
9 juli 2009
#85
Fröderberg och troligtvis Ashki skulle stå på p-platsen Ikea Barkaby (tror jag i alla fall) runt klockan 9 och guida till P-huset.

Froderberg skrev:
Möjlighet till samåkning från IKEA vid 9~ finns för dom som inte hittar! Titta efter den svarta corvetten, lär inte vara så många :p


VAG-COM innehavare
83 Inlägg
9 juli 2009
#86
okey tackar får se om jag kommer förbi då big_smile



thelaughingmadman skrev:
Fröderberg och troligtvis Ashki skulle stå på p-platsen Ikea Barkaby (tror jag i alla fall) runt klockan 9 och guida till P-huset.

Froderberg skrev:
Möjlighet till samåkning från IKEA vid 9~ finns för dom som inte hittar! Titta efter den svarta corvetten, lär inte vara så många :p


Crusty69
9 juli 2009
#87
Min servopump tjuter som en flock vargar, den har blivit dålig efter 30års vila, så garva inte när jag ska parkera och det ekar i hela parkeringshuset..

Kände bara att jag var tvungen att förvarna om det redan nu så jag slipper skämmas imorn... smile

En sak till.. Movietime? Vad nu? smile

2 982 Inlägg
9 juli 2009
#88
fan ville verkligen på denna träff.. men sitter på gotland fär jag och min laptop är omringad utav får och getter- NOT FUN.
och det regnar som fan 50mm hela natten. ännu mer idag.
får unna mig enmassa omkörningar istället för jakan FNM.
PS. visste ni att d finns civilare på Gotland. Hahaha KNAS! civilbil dock polisoutfits på poliserna.


F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
9 juli 2009
#89
eLf0nzie skrev:
Min servopump tjuter som en flock vargar, den har blivit dålig efter 30års vila, så garva inte när jag ska parkera och det ekar i hela parkeringshuset..
De e lugnt, när jag kommer så lär de flesta tagit på sig hörselskydd.. wink

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

Crusty69
9 juli 2009
#90
Verkar som jag ev. får förhinder.. hmm Ska till american car show i norrtälje på lördagen, men nu verkar det som att det blir att åka dit redan imorgon.. Men annars kommer jag!

19 Inlägg
9 juli 2009
#91
Kommer garanterat! åker hela vägen från skåne för att komma på denna träff då jag är hos tjejen nu! smile ses i morgon! tar föresten med mig en polare oxå med v8 audi! smile


Schwarz Funf
222 Inlägg
9 juli 2009
#92
1. Ekfalk (organizer)
2. Rawad
3. Froderberg
4. Wangro
5. Manne_11
6. eLf0nzie
7. Ashki
8.Cobra1
9.jensk
10.Mah88

kommer smile hoppas det blir många wink

Bmw X5 4.4iA
4.6 Kit, Front och Bak skärm Breddar, Bakljus Black,Angel Eyes

35 Inlägg
9 juli 2009
#93
Härligt, fler som kan sätta ner ashki på jorden igen big_smile


Sthlm(s)low
168 Inlägg
9 juli 2009
#94
Kommer imorn:) fan ekfalk, då måste man ju hinna tvätta bilen imorn..ikväll känns ju lite surt att putsa till den ikväll me tanke på vädret-.-


160 Inlägg
9 juli 2009
#95
galet monga som kommer
kul o se ses imorn=)

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!

35 Inlägg
9 juli 2009
#96
håller med "...the second shifter "!
jag hoppas att alla dansar anti-regndansen hela natten nu...


German Engineering
9 083 Inlägg
9 juli 2009
#97
Snackade med polarn via sms och han kommer inte tyvärr sad Nån som vill mötas på Ikea/Barkarby för samkörning sen till FNM imorgon?

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

160 Inlägg
9 juli 2009
#98
Froderberg skrev:
håller med "...the second shifter "!
jag hoppas att alla dansar anti-regndansen hela natten nu...
lol mitt nya nick moste bara bli The second shifter eller hur walking tall lol

Utan offer Ingen seger..! Bättre motto för hela livet finns inte...!

35 Inlägg
9 juli 2009
#99
Wangro skrev:
Froderberg skrev:
håller med "...the second shifter "!
jag hoppas att alla dansar anti-regndansen hela natten nu...
lol mitt nya nick moste bara bli The second shifter eller hur walking tall lol
Helt klart! lät lite som ett indiannamn det där, tänk sitting bull... cool


1 196 Inlägg
9 juli 2009
#100
1. Ekfalk (organizer)
2. Rawad
3. Froderberg
4. Wangro
5. Manne_11
6. eLf0nzie
7. Ashki
8.Cobra1
9.jensk
10.Mah88
11.Spiike


Sök