3681
Sök

Felsökning: Kenwood dnx5220, USB fungerar ej.

yrkeschaufför
709 Inlägg
8 juli 2009
Phaetoon skrev:
No drivers antar jag att du menar? Det skulle isåfall betyda att din HU inte känner igen USB-minnet.
Är det något speciellt USB-minne, eller bara ett helt vanligt (utan specialprogramvara)?

vissa usb minnen måste man formatera om och ändra uppspelnings formatet på på..
hade samma broblem på en dvd spelare som lästre usb minnen .. då formaterade jag om minne trotts att det var helt nytt i kartong ..
då funkade det..
annars har endel bil sterio en separat ström kabel på baksidan som hör till usbn
lycka till
mvh jocke

känns som g.org omyndigförklarar sina medlemmar.

x40
1 209 Inlägg
8 juli 2009
Trådstartare
volvonisse440 skrev:
Phaetoon skrev:
No drivers antar jag att du menar? Det skulle isåfall betyda att din HU inte känner igen USB-minnet.
Är det något speciellt USB-minne, eller bara ett helt vanligt (utan specialprogramvara)?

hade samma broblem på en dvd spelare som lästre usb minnen .. då formaterade jag om minne trotts att det var helt nytt i kartong ..
då funkade det..
annars har endel bil sterio en separat ström kabel på baksidan som hör till usbn
lycka till
mvh jocke

okej,,, men på 4 gb gich hur bra som helst.. men ska nog testa att formatera min usb minne som e på 8gb och testa igen... tack så mycket.

Volvo S40 turbo.

x40
1 209 Inlägg
8 juli 2009
Trådstartare
volvonisse440 skrev:
Phaetoon skrev:

då funkade det..
lycka till
mvh jocke

jag har nu formaterat min usb minne och gisa vad, det gick så nu har jag två usb som funkar fint... så tack så mycket för all hjälp o tips....

Volvo S40 turbo.

Sök