2291
Sök

Eftersnack: Meet Of The Month #3 - 11 Juli i Norrköping

Toyaddict
241 Inlägg
12 juli 2009
Tyckte träffen var bra trots att det regnat hela dagen. Vi hittade iaf en torr raka att köra lite på smile

Filmade lite där men vet inte om det är värt att lägga upp.. Kameran hade svårt att hitta focus i mörkret och kunde därför inte använda zoomen sad Men nån snutt med GT-R en ska väl gå att få ihop big_smile

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P

FreddeK
12 juli 2009
helt okej träff. och du som gick runt min bil flera gånger och sen hämta tjejen för att visa, hör av dig så snackar vi ett pris på bilen=)

Bayerische Motoren Werke
271 Inlägg
12 juli 2009
Filmades o fotades en hel del, ngn som vill lägga upp? smile

296 Inlägg
12 juli 2009
Håller med om att det var en helt ok träff trots lite ruggigt väder. Kul att så pass många kom ändå. Det var min första MOM men kan mycket väl tänka mig att åka igen. Vi trodde att folk drog hem vid midnatt så vi drog också. Uppenbarligen blev det race sen men det hade inte vi hört något om neutral

Jag fotade en del men hade inget stativ med mig så det blev inte så många bra bilder. Dessutom kan jag inte fota när det är mörkt... Lägger ut lite när jag hinner.

246 Inlägg
12 juli 2009
Undisputed skrev:
Bra träff tycker jag smile.. Synd bara på vädret hade hoppas på lite mera sol, men kul att de kom endå så pass många bilar! Kvällen höjdpunk var dom 2 R35 GTR:n,, Helt sjuka bilar, och så jävla snygg enligt mig! Verkligen tummen upp!

/Mvh David

Håller med dig, dom var riktigt jysta men jag tycker att denna träff var bättre än den förra. Lite nytt och en trevligare stämning även med brist på folk ohc sol ljus big_smile

Och du ska ju ha en eloge davve som körde slut på bensinen som skulle räcka till den 24 :p Att lätta bilen hjälpe ju dig att spöa mig 2/3 gg iaf :p Jag säger att du ändå hade tur med ditt spårval :p

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3

Always Bet On Black
125 Inlägg
12 juli 2009
The_Bunny skrev:
Undisputed skrev:
Bra träff tycker jag smile.. Synd bara på vädret hade hoppas på lite mera sol, men kul att de kom endå så pass många bilar! Kvällen höjdpunk var dom 2 R35 GTR:n,, Helt sjuka bilar, och så jävla snygg enligt mig! Verkligen tummen upp!

/Mvh David

Håller med dig, dom var riktigt jysta men jag tycker att denna träff var bättre än den förra. Lite nytt och en trevligare stämning även med brist på folk ohc sol ljus big_smile

Och du ska ju ha en eloge davve som körde slut på bensinen som skulle räcka till den 24 :p Att lätta bilen hjälpe ju dig att spöa mig 2/3 gg iaf :p Jag säger att du ändå hade tur med ditt spårval :p

hehehe blir väldigt segt att klara soppan till 24 nu kan jag säga tongue.. för köra förbannat bensinsnålt resten av månaden wink..
Vi får väl köra nästa träff igen så ska jag visa dig att de inte berodde på lite soppa eller spårval wink

Mvh / david

Mr. David Z
Saab 9-5 Aero 2.3T
Fifty Procent of Something is better than Hundred Procent of Nothing

246 Inlägg
12 juli 2009
Undisputed skrev:
The_Bunny skrev:
Undisputed skrev:

/Mvh David

hehehe blir väldigt segt att klara soppan till 24 nu kan jag säga tongue.. för köra förbannat bensinsnålt resten av månaden wink..
Vi får väl köra nästa träff igen så ska jag visa dig att de inte berodde på lite soppa eller spårval wink

Mvh / david

Utmaning antagen !!! :0)

Saab 95 2,3T -99 Nordic Steg 3

180 Inlägg
12 juli 2009
Med tanke på vädret var träffen kanon, men jag kan hålla med om att de flesta höll sig på sin kant...

Stor blanding på bilar och han med motorcykeln kunde ha showat mer, tycker jag. Då hade han ägt hela parkeringen.

Och diskutera nu inte i tråden om eller när det blev race. Moderatorerna låser tråden då.

/Evert

Evert | Martin

KTM 660
537 Inlägg
12 juli 2009
supratjejen skrev:
Tyckte träffen var bra trots att det regnat hela dagen. Vi hittade iaf en torr raka att köra lite på smile

Filmade lite där men vet inte om det är värt att lägga upp.. Kameran hade svårt att hitta focus i mörkret och kunde därför inte använda zoomen sad Men nån snutt med GT-R en ska väl gå att få ihop big_smile

såg allt när du körde. Skönt ljud din bil har smile

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

Always Bet On Black
125 Inlägg
12 juli 2009
The_Bunny skrev:
Undisputed skrev:
The_Bunny skrev:

Mvh / david

Utmaning antagen !!! :0)

Im looking forward to it wink

Mr. David Z
Saab 9-5 Aero 2.3T
Fifty Procent of Something is better than Hundred Procent of Nothing

12 Inlägg
12 juli 2009
Helt värd träff fast vädret inte va strålande sol wink
Hade inte tänkt komma först men övertalade pojken att åka o de va helt värd det big_smile

Längtar tills Träffen som sen e i Lkpg big_smile
Se däär folket big_smile

Toyaddict
241 Inlägg
12 juli 2009
JockeRX7 skrev:
supratjejen skrev:

Jo visst låter den gött smile Synd bara att jag är så dålig på starter lol

Har lagt upp en kort film från racen där bl a R35an kör.
[video]http://www.garaget.org/video/67awj5kiai72[/video]

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P

50 Inlägg
12 juli 2009
Vart var rejsen någonstans? yikes

You had better believe it. This is the real thing.

Legitimerad Lamphållare
369 Inlägg
12 juli 2009
inte i hamnen iaf.. vi var där och kolla, sen när vi skulle åka där ifrån så hände dehär:

https://www1.garaget.org/gallery/archive/69225/707190_nczfav.jpg
en schysst kardan

Kanske var någon som såg en schysst bmw 520 som stod med varningsblinkers där nere, de var vi

" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "

188 Inlägg
12 juli 2009
Var inne en sväng med volvon tyckte att det var en helt okej träff smile

296 Inlägg
13 juli 2009
Här kommer lite bilder från mig: http://gallery.sneproductions.com/#7.1

Notera att jag är glad amatör och hade inget stativ. Fick kasta många bilder då jag inte kan fota när det är dunkelt/mörkt men några blev hyggliga i alla fall.

72 Inlägg
13 juli 2009
Smiley skrev:
inte i hamnen iaf.. vi var där och kolla, sen när vi skulle åka där ifrån så hände dehär:

http://www1.garaget.org/gallery/archive/69225/707190_nczfav.jpg
en schysst kardan

Kanske var någon som såg en schysst bmw 520 som stod med varningsblinkers där nere, de var vi

Jag såg er när de hände tongue , Trist men sont som händer smile

72 Inlägg
13 juli 2009
Har lagt upp lite klipp från MoM , Kolla och lägg gärna en kommentar smile

KTM 660
537 Inlägg
13 juli 2009
supratjejen skrev:
JockeRX7 skrev:
supratjejen skrev:

Jo visst låter den gött smile Synd bara att jag är så dålig på starter lol

Har lagt upp en kort film från racen där bl a R35an kör.
[video]http://www.garaget.org/video/67awj5kiai72[/video]

Hehe ja du fick inte till nån där iaf. Men övning ger färdighet tongue

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

Håltagare
239 Inlägg
13 juli 2009
va helt okej träff men dåligt med bil tycker ja och synd att vädret va som de va sad och kvällens höjdpunkt va ju somsagt dom 2 GT-R:erna big_smile

Sök