Ja ni kan få lite bilder från då jag körde från östersund Såg lite kul ut bara så jag var tvungen att ta bilder
Inredningbyte......
Mesta av inredningen har ni ju sett så jag tog bara kort på en dörrsida innan den skrotas
Sålänge nån nötskalle hade gjort en egen hemmafixning på förarstolen så den inte gick att ta bort så va vi tvungen att klippa sönder mattan och ta fram kapen
Robin ser allmänt nöjd ut för att få äran att kapa
Tillslut så
nu ska "nya" inredningen in
Gamla på en hög (förutom svarta dörrsidan) Som sagt så blev inte allt svart för de saknades delar runt framrutan,men de kommer bytas
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
Och här håll jag å robin på att fixa högtalare i dörrsidorna (från dom gamla,tur man behöll dom )
våra superverktyg!
Högtalarna
Delningsfilter m.m
Och såhär blev de,nu bara lite småsaker och tyget
Ska köpa ringarna,plasta,spackla å sen klä med galon Jag har en deadline då mercan ska vara så klar som möjligt,bortsett från lacken. Den 15 Maj då ska jag göra ett nytt försök på utställning
*Endast Mercedes ägare
okej jag ska provmontera av vingen nu nåndag å ta lite bilder. Hade ändå tankarna att byta vinge men om de är så att den passar utan så slipp ja köpa en ny
*Endast Mercedes ägare
Varför inte bara köpa en W210 facelift kofångare och montera underdelen på orginal 124 kofångaren ? Är billigt och blir fint, är rätt snarlik med WALD V4 fronten fast man sparar många tusenlappar
Varför inte bara köpa en W210 facelift kofångare och montera underdelen på orginal 124 kofångaren ? Är billigt och blir fint, är rätt snarlik med WALD V4 fronten fast man sparar många tusenlappar
jo bara de att ja inte har tillgång till att bygga om å allt Funderar på att bygga om den ja har nu,typ sätta nå svart galler för "gapet" och sedan montera dimmljud bakom det,fick ett par golf 3 svarta dimmljus av en vän för att ja hjälpte till me hans golf,dom är väldigt snygga
Men är de nån som vet om man MÅSTE ha ett relä för dimmljusen? Dom lyste inte när man provade att direkt koppla dom.
*Endast Mercedes ägare
Bilen finns inte mer nu,den är skrotad så nån kan låsa denna tråd.
vad hände med den ?
Allt i bakvagnen va slut,allt i drivlinan va slut,motorn knacka och hade inte samma ork som innan,Hade bytt en del grejer men den orka ändå inte Karossen höll på bli slut,jag vart bara ledsen för de skulle kosta mig massor att få igång den igen
Då tog jag bort allt på den,inredning,fälgar,kjolpaket,vinge,dörrar,relän,dosor,lyktor fram och bak m.m... de va bara ett tomt skal med motor och låda och viss elsystem kvar innan den for till skroten.
Men hon kommer alltid att vara speciell....
*Endast Mercedes ägare