2753
Sök

Inför: ENA-TRÄFFEN 2009 på stora torget i ENKÖPING 23 augusti

142 Inlägg
19 augusti 2009
Blir nog en tyst bil från min sida på söndag.. sad Inga batterier som vill vara med mig längre... Skickade dom i Vallåkra.. sad Nu e dom döda... sad R.I.P

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

1 200 Inlägg
19 augusti 2009
Trådstartare
AUBLITZZ skrev:
Blir nog en tyst bil från min sida på söndag.. sad Inga batterier som vill vara med mig längre... Skickade dom i Vallåkra.. sad Nu e dom döda... sad R.I.P

Aj jävlar, det var tråkigt att höra sad Finns det ingen lokal firma som vill låna ut en hög med batterier mot att du promotar dem på söndag?

142 Inlägg
19 augusti 2009
Lite svårt att ringa dom nu.. tongue Får se.. Får kanske sno från traktorn eller nå andra bilar på ¨gården.. Men vi får se.. Blir inte så mycket gnäll på Gamlingar annars.. tongue hehe

Våga göra något nytt o Annorlunda Inte vara som alla andra..

41 Inlägg
20 augusti 2009
happ kul att folk var avensjuka på min grill! så nu är grillen lite halft demolerad! men kommer endå!

Rörpulare
1 453 Inlägg
21 augusti 2009
Fan inte en ända BMW??? Shit låter ju nästan som man måste bara för att representera tysklands stolthet wink

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
21 augusti 2009
E30Tompa skrev:
Fan inte en ända BMW??? Shit låter ju nästan som man måste bara för att representera tysklands stolthet wink

Få se hur sliten man e på Söndag så kanske man tar Tysken å Amrikanen till Gran Kommunen ....

big_smile

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Rörpulare
1 453 Inlägg
21 augusti 2009
lonewolf-holm skrev:
E30Tompa skrev:

Få se hur sliten man e på Söndag så kanske man tar Tysken å Amrikanen till Gran Kommunen ....

big_smile

Tycker ja låter vettigt, vafan kan ju inte bara skänka massa priser till asiater eller?! Nej ta me dej din lilla tyska bandvagn så kmr ja me!

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

1 200 Inlägg
22 augusti 2009
Trådstartare
Nu är 50 stycken bilar anmälda! smile Många fler än så går nog inte att klämma in på torget. Utöver de utställda bilarna får vi även en hoppborg och en liten karusell, samt söndagsöppna butiker runt torget. All nödvändig info kommer att skickas ut till alla anmälda lite senare idag smile

548 Inlägg
22 augusti 2009
Kommer kanske förbi o kikar om det finns några roliga bilar : )

Sponsorer: Bakaxeldelar AB www.bakaxel.se

FreddeK
22 augusti 2009
Minister skrev:
Nu är 50 stycken bilar anmälda! smile Många fler än så går nog inte att klämma in på torget. Utöver de utställda bilarna får vi även en hoppborg och en liten karusell, samt söndagsöppna butiker runt torget. All nödvändig info kommer att skickas ut till alla anmälda lite senare idag smile

Grymt bra jobbat! Gillar folk som engagerar sig!

23 Inlägg
22 augusti 2009
Kommer bli sjukt nice big_smile hoppas vädergudarna är med i år wink

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
23 augusti 2009
Då syns vi om ett par timmar då. big_smile

46 Inlägg
23 augusti 2009
har skickat ett  anmälan jag men  får se om jag hinner ditt till kl 10.00  bor i sqandviken ska bara ducha nu sen åka  hade en silver s40t4  med ljudbygge å stylad

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
23 augusti 2009
Bugar och tackar för en riktigt trevlig träff.

Och tackar ytterligare för priset. big_smile

124 Inlägg
23 augusti 2009
Väldigt trevlig träff med framförallt grymma ljudbyggen som användes friskt. Helnöjd, ser fram emot nästa år

Sök