DamnIt: Tack! Näst på listan vet i tusan alltså. Tror ej det blir utbyggnad på ljudet i alla fall, det får hänga med ett tag nu. Men nästa grej jag vill uppgradera är en ljudprocessor eller ny sub & förstärkeri till denna
Chriztoffer: Tack ska du ha (: Vinkeln på middarna fungerar riktigt bra i mina öron.
Överröstas är väll att ta i, men jag behöver knappt ha någon bas igång längre för att det ska vara lagom. Trycket kommer från Amegorna, sen det lite djupare kör jag subben på vilket låter långa vägar bättre än förut. Nu tycker jag det är ett väldigt välbalanserat system där jag kan vrida på med sub om jag vill men ändå att Amegorna hänger med utan problem. Nästan tvärt om ibland, Amegorna överröstar subben vilket är ganska kul
Vintern är snart här & det nalkas både födelsedag och julafton. Önskelistan kan göras låång men det är några grejer som skapar det där lilla extra "vill ha" begäret som finns inom oss flesta
JL Audio 8W7, skulle behövas på bassidan.
JL Audio 500/1 för att få fart på 8:an
Audison Bit1 Processor för att hela härligheten ska klanga bättre helt enkelt.
W7:an är vacker att beskåda måste jag säga! Hur som helst, imorgon blir det eventuellt fler filmer. Laddade nyss hem lite LAGLIG, ja laglig musik från nätet med en genre som passar "oss" finsmakare lite extra. Vad det än kan tänkas vara får ni svar på det imorgon.
Nu blir det till att krypa ner i sängen och läsa sig till sömns
Håll utkik efter nya filmer under morgondagen!
/Andreas
Senast redigerat av AndreasXPS (16 september 2009)
Ser ut att va ett trevligt bygge Snygg stereo, har en likadan delar du i stereon eller sköter du allt sånt vid steget? undrar bara.
Tack Ja den är inte helt fel. Jag delar inget vid stereon utan gör allt sådant på slutsteget. Har just nu 50 Hz på Amegorna och 60Hz på basen och det spelar helt ok. Dock måste jag labba lite mer med delningen, är inte 100% nöjd ännu den biten.