ser bra ut virre, jävla synd att skolan drar ut oss i skogen o larvar sig.. Jag o pontus kanske kommer nån gång o kollar på bilen och hur det går
Tacktack, aa va e de för skolsystem?! De e bara å komma upp vettu, ring innan bara så vi e där:P Ska nog va där i helgen en del, hör av dig på fredag om ni e sugna.
Tack! jag har allt kollat in ditt bygge också och det ser ju helt kanonbra ut! är nyfiken på hur din egna instrumentpanel kommer bli.
Gött att ni gör alltihop seriöst! (Y)
Intstrumentpanelen dröjjer ett tag innan ja fortsätter på förmodligen, nu är allt koncentrerat på motorrummet! Men de kommer. Blir ett feting ljudbygge för mig å.. det är så som det är tänkt från början.
ser bra ut virre, jävla synd att skolan drar ut oss i skogen o larvar sig.. Jag o pontus kanske kommer nån gång o kollar på bilen och hur det går
Tacktack, aa va e de för skolsystem?! De e bara å komma upp vettu, ring innan bara så vi e där:P Ska nog va där i helgen en del, hör av dig på fredag om ni e sugna.
Pontus har säkert ditt nummer så vi kan ringa innan Ska ni till rudskogen?
Tack! jag har allt kollat in ditt bygge också och det ser ju helt kanonbra ut! är nyfiken på hur din egna instrumentpanel kommer bli.
Intstrumentpanelen dröjjer ett tag innan ja fortsätter på förmodligen, nu är allt koncentrerat på motorrummet! Men de kommer. Blir ett feting ljudbygge för mig å.. det är så som det är tänkt från början.
Å herrejvlar va du grejar då / Victor. har inte sett din sida innan, gött coolt iaf! Jodå, de känns inte bra å fuska ihop en massa saker. keep up the good work!
Aa, annars har ju allan de, bara å ringa. Nej de blir inge rudskogen tyvärr, fick reda på de för sent, har inga pengar till de just nu. Men de lär ju bli en tur nästa sommar me golfen;)
Aa, annars har ju allan de, bara å ringa. Nej de blir inge rudskogen tyvärr, fick reda på de för sent, har inga pengar till de just nu. Men de lär ju bli en tur nästa sommar me golfen;)
Jodå, vi fixar det på nått sätt Jävligt synd , a det e gött, kommer med bmw'n också då ! Får se om det blir en tur eller två på banan
Å herrejvlar va du grejar då / Victor. har inte sett din sida innan, gött coolt iaf! Jodå, de känns inte bra å fuska ihop en massa saker. keep up the good work!
Kul att du gillar det" kommer en update i helgen, ska dona på lördag
Kul att du gillar det" kommer en update i helgen, ska dona på lördag
Precis så känner jag med...! desamma!
Då är vi 2! vi ska också upp och fixa på lördag. de blir förmodligen från morgon till kväll så då lär det allt bli gjort rätt mycket
Såja, eftersom jonas inte behagade komma idag heller, så fick jag slita i min ensamhet;) Fick gjort litegrann iallafall, trots allt tjötande med allan som var på besök och putsade upp a4an i bara 3-4 timmar.
Glá skit de där
Men j*vlar va ren den blev! Å om man får skryta lite är jag riktigt nöjd med kortet, för att inte va så van vid kameror:P
Såja, fick i resten av bafflarna idag, börjar se finfint ut!
Började även med lådan som ska sitta över baslådorna, ska in 4st 6,5" mellanregister/diskant utöver de som sitter i dörrarna, blir totalt 8st
Nåt sånt hade jag tänkt, den ska hänga ut lite och sedan fortsätta med någon sorts paneler runt om allt, så att det går ihop med bilen.
Nåja, de va allt för idag, det kommer en heldag i verkstan imorrn, så imorrn kväll kommer en hög med bilder!
Ja den dagen som vi hade planerat i verkstan blev inte riktigt som vi hade tänkt oss... Allt började bra och vi kom upp till verkstan vid 8.a tiden. Allt flöt på och de slipades och donades fram till kl 1 ungefär då Virres flickvän ringer och säger att vi måste åka in till Akuten inne i Uddevalla för hennes polare har brutit knät. så vi får slänga oss in i bilen och styra upp detta! så istället för att mecka med bilen hela dagen så kom vi hem från akuten ikväll kl halv 10. INTE okej asså..
Jaja det som blev gjort var lite spackel och slipning på instrumentpanelen och spackel på hålen som svetsats igen.
fixar till svetsningarna med kapen
och där börjar den eviga spacklingen och slipandet.
men resultat blir det.
Glasfiberspackel på instrumentpanelen
Och tillbaka till finspacklet. Men den här gången lite roligare för jag blev riktigt nöjd med resultatet. den är ju inte på långa vägar klar än med man kan ändå börja se lite hur formerna kommer bli.