Tack så mycket! nu på sistone har det ju inte blivit så mycket update/bilder för kameran är som sagt borta men när vi fixat ny så kommer de bli som vanligt igen!
ser att ni jobbar för fullt! ser jävligt bra ut.. jonas, ville du ha dimljus till den eller? har fixat 2 st diodsatser till så jag kan ju snickra ihop ngt i verkstan om du vill testa
ser att ni jobbar för fullt! ser jävligt bra ut.. jonas, ville du ha dimljus till den eller? har fixat 2 st diodsatser till så jag kan ju snickra ihop ngt i verkstan om du vill testa
hehe lätt! sätt ihop ett par så kan vi ju alltid se om de funkar!
hehe lätt! sätt ihop ett par så kan vi ju alltid se om de funkar!
Hur vill du ha dom med fästen och så då? kolla upp det på goffen om det finns nått ställe där det blir bra o sätta dom så kan du ju skriva lite små mått så fixar jag det
P.s Sorry för dom dåliga bilderna... den "bra" kameran är fortfarande borta så vi får ta en skitkamera som låg hemma.
urklippt (som kommer bli över baslådorna) där det senare kommer sitta en spegel.
"spegeln" som kommer sitta i taket
Svårt att se p.g.a den sjukt dåliga kameran men bra blev det i alla fall!
Imorgon blir det (om det blir som planerat) en heldag. Så då kommer de tyg på baslådorna, taket kommer sitta på plats med spegeln och instrumentpanelen börjar snart bli klar!
vilken kärra!!! väntar på det färdiga resultatet!! kommer att bli spännande och se hur den spelar och hur ni löser allt men instrumentpanelen, kommer det att blänka somtusan när den är lackad och klar då eller?
vilken kärra!!! väntar på det färdiga resultatet!! kommer att bli spännande och se hur den spelar och hur ni löser allt men instrumentpanelen, kommer det att blänka somtusan när den är lackad och klar då eller?
Kul att höra att du tycker om bygget! aa jag tror det kommer bli sjukt grymt i slutändan, men det är allt några månader kvar tills den är helt klar. det är ju så sjukt mycket smådetaljer som ska göras. jo ifall det är en riktigt solig dag kommer nog instrumentpanelen spegla sig rätt mycket, men vi kommer ju inte köra med den varje dag, mest till utställningar och så, men när vi väl kör lägger vi en filt över så är det ju lugnt