Som rubriken, ute tidigt i år. Vår lokala däckmarknad hade bra priser så jag slog till på en uppsättning nya vinterdäck
Efter att ha frågat vilka som de rekomenderade föll valet på Bridgestone Noranza 2 dubb, de kommer iallafall vara mycket bättre än de jag åkte på förra vintern
Har inte hänt så mycket här på sistone. Dagens update handlar dock om mig, fyller 22 idag och fick en trevlig födelsedagspresent av föräldrarna
Fina plattor att ha under hjulen på utställningar nästa år
Vad som kommer hända med s60n framöver är lite osäkert. Funderar på några finare sommarfälgar till nästa år. Dock letar jag efter en annan sommarbil som dessa plattor nog kommer mera till nytta för
hej alla någon som vet vart man kan köpa en kabelsats till extraljusen ??+ jag har en volvo s60... jag tänkte om det finns något ställe som säljer förutom volvo.. annars om någon vill koppla in dom för en billig peng i skåne ..
hej alla någon som vet vart man kan köpa en kabelsats till extraljusen ??+ jag har en volvo s60... jag tänkte om det finns något ställe som säljer förutom volvo.. annars om någon vill koppla in dom för en billig peng i skåne ..
D
Jag köpte en universal kabelsats, fungerade hur bra som helst. Finns på biltema, jula och liknande. Köpte mitt på swedol, där även extraljusen kommer i från.
Det andra får du ta i egen tråd, för det anser jag inte vara direkt relevant i min projekttråd....
Har det hänt någt nytt med bilen ? senaste uppdateringen du gjorde var i December 2010
Inte direkt, bara kört en massa och råkat ut för sprucken ruta och en lätt påkörning. Så det som kommer hända är rutbyte, service och en omlack av stötfångaren bak. I övrigt går pengarna till v70:n.
Det händer inte så mycket här tyvärr, all energi och pengar har gått till min sommarbil v70r:en. Men var ute i går och fotade lite så har några färska bilder på bilen, ser dock ut som den alltid har gjort Förutom att det sitter dioder i dimljusen
Gått 15300 mil i dagsläget, så planerna är nog att byta bil snart samt att denna gången blir det en diesel