2 L7or låter mycket som större steg plus batteri för mig. Du ska ju även ha framsystem och andra högtalare än basarna så. Men jag är skeptisk till 2 L7or om man inte har en chevy tahoe tex. Känns som att L5orna lär räcka för en vanlig bil men det är ju du som bestämmer.
på db akuten står ddet att den ska ge 140db++ kan det stämma? för då skulle väl funka som ny börjar paket och då har jag även 10 000 över till andra högtalare
Jodå, 140+ ska inte vara några problem, dock med en hel del andra förutsättningar, tex bra o stabil strömbank, vällgjord låda, dämpad. mm. Du får inte 140db bara för att du köper det paketet, men det GÅR utan några som helst problem att spela 140dB+ med det ; )
jo det är klart men det lutar åt att det blir det där paketet
Du kan tävla med vilket märke som helst! Jag tycker personligen att du ska åka till nån bilstereo butik och lyssna på olika alternativ. Och vad gäller MDS så är dom flesta mot dom.. vet ej varför! kke har haft en mds 12a liggande på golvet i sin epa och trodde de skulle spela 150db+ Generellt så är det inget fel på mds grejor men dom har lite konstig attityd gentemot kunderna i bland!
Du kan tävla med vilket märke som helst! Jag tycker personligen att du ska åka till nån bilstereo butik och lyssna på olika alternativ. Och vad gäller MDS så är dom flesta mot dom.. vet ej varför! kke har haft en mds 12a liggande på golvet i sin epa och trodde de skulle spela 150db+ Generellt så är det inget fel på mds grejor men dom har lite konstig attityd gentemot kunderna i bland!
felet med grejerna är företaget som står bakom, ljuger om effekt och får sakerna att tappa förtroende. Sedan tycker jag personligen inte man får vad man betalar för, inte en enda av deras egna produkter har jag tyckt varit värd pengarna.
har tre packet jag e inne på nu:P så tyck te vilket som e de bästa packet nummer ett mds t5 steg till sammans med två 1214 bassar på 2000wat och 1000 rms
felet med grejerna är företaget som står bakom, ljuger om effekt och får sakerna att tappa förtroende. Sedan tycker jag personligen inte man får vad man betalar för, inte en enda av deras egna produkter har jag tyckt varit värd pengarna.
jag provade deras gpsteg, både gp2an och 4an samt en fanaticbas och kitsystem. (inte deras vassaste serier) Visst kan man kräma dem och få ljud i grejerna men jag känner bara en bättre ljudupplevelse om jag spelar andra saker för några mer dollar men samma prisrange.
Det är ju otroligt subjektivt detta med ljud, men jag personligen skulle hellre satsa mina stålar på mer trovärdig utrustning.
vad från mds har du provat?
just nu har jag inget där i från bara kablar i mitt nuvarande system. jag har vart inne i butiken och lyssnat på deras nya 1214bas och deras frr 12tumre tycker båda mosar på rätt bra men vill ju inte få skit saker:(
Jag kör med 2 kicker l7or och är kanonnöjd. kör även men kickers ks framsystem och tycker att det möter upp bra till basarna. Spelade 145dB sist jag mätte och då hade jag lite problem med strömmen så dom går ju att tävla med om man vill det Men sen är det ju som flera sagt att det är inte bara att köpa grejerna och tro att man spelar högst bara för det. Mycket som måste gås igenom. men jag lägger min röst på kicker paketet iaf (a) Men åk runt och lyssna så du får ett system du tycker passar DIG. eftersom det inte är enbart en tävlingsbil du bygger så är det ju bra om det funkar men vanlig åka runt på stan musik
2 L7or låter mycket som större steg plus batteri för mig. Du ska ju även ha framsystem och andra högtalare än basarna så. Men jag är skeptisk till 2 L7or om man inte har en chevy tahoe tex. Känns som att L5orna lär räcka för en vanlig bil men det är ju du som bestämmer.
på db akuten står ddet att den ska ge 140db++ kan det stämma? för då skulle väl funka som ny börjar paket och då har jag även 10 000 över till andra högtalare
Så du tycker att 140db++ är för nybörjare? Vart är världen påväg idag är det BARA bas som gäller?????
Innan man ger för mycket förhoppningar nu så ska de tilläggas att spela högt är svårt och det krävs både installation och rejält med ström för att få detta till att bli bra oavsett paket
nu börjar jag bli förvirrad^^ ska jag sats på ett biligare packet och börja där och göra som man ska börja från grunden och lära mig upp åt toppen:)? låter som folk tycker de:P?
nu börjar jag bli förvirrad^^ ska jag sats på ett biligare packet och börja där och göra som man ska börja från grunden och lära mig upp åt toppen:)? låter som folk tycker de:P?
Nej jag tycker du ska köpa rejäla grejor direkt! jag kan LOVA en sak att när det gäller billjud så blir du aldrig nöjd hur du än gör är alltid nåt man vill förbättra!!
Köp det steget som skall ge 140++ och bygg. Klarar du inte av att spela över 140+ med de sakerna, då är det enbart att göra om och göra rätt. Så det kan väl vara ett bra paket att starta med..
Köp det steget som skall ge 140++ och bygg. Klarar du inte av att spela över 140+ med de sakerna, då är det enbart att göra om och göra rätt. Så det kan väl vara ett bra paket att starta med..
låter som en bra lösning. Prova och se helt enkelt
jahapp,vad jag se på din lista så är det ingen av dom som skrivit i tråden som rekat dom! så varför ens skriva en tråd om du ändå inte lyssnar på dom som skriver? Hur som helst lycka till med ljudet..
jahapp,vad jag se på din lista så är det ingen av dom som skrivit i tråden som rekat dom! så varför ens skriva en tråd om du ändå inte lyssnar på dom som skriver? Hur som helst lycka till med ljudet..
för att visa va det blev! duger de inte så kan du ju kolla på något annat