Jag bröt lite mot reglerna och tog en bild å en bil som inte var min, hittade den på blocket sitter på en svart 855 T-5R! verkar vara specialgjord ljuslåda på huven med! redigt rallystuk! Kul om nån skulle baka in i en med en skåpbil typ! ^^
Samma här Kanske gick i skolan vid en annan tidpunkt, men tror inte det ändrat sig sååå mkt
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
Några bidrag, inga speciella men kanske väcker tråden på nytt
Riktigt proffsiga monteringar, som alltid ! Enda monteringen jag in te gillade så värst mycket, var den röda mercan på sista bilden. Annars, finemang !!
Riktigt proffsiga monteringar, som alltid ! Enda monteringen jag in te gillade så värst mycket, var den röda mercan på sista bilden. Annars, finemang !!
Var första bilen jag byggde ett stagen på faktisk :-P så lite efter de har man lärt sig :-)
Var första bilen jag byggde ett stagen på faktisk :-P så lite efter de har man lärt sig :-)
Ska jag vara ärlig, visst det är jäkligt fränt. Nästa överdrivet. Är inte säker, men tror han har lagt upp bilder här själv?
Fräckt med så många extraljus men är det bara jag eller täcker inte extraljusen lite väl mycket av bilens original strålkastare ? Borde påverka framförallt halvljuset, tror knappast helljuset ur H4:orna spelar någon roll i detta läge