TjenaDenna bil äger dock min plastbrorsa som inte varken har tid eller lust att skuva på sin Audi A4 t4 ! Så jag tog åt mig jobbet att byta motor och göra en liten översyn på nya motorn sen.
Historian om AUDI A4 raset Vakna på morgonen att mobil ringer, jo de är Jacob om du hör det. Han fråga mig om jag kan hjälpa att boxera hem hans Audi A4 till sig ! Och jag fråga vad har du gjort nu då ? Han tar nästan djupt andetag och börja säga upp och börja skratta bara ! Jo jag körde igår kväll ifrån borlänge, sedan börja alla lampor lysa, sen blev bilen bara slöare och slöare, så jag måste stanna och kolla, han sa att den ticka lite
Då tänkte jag väl att de är ventiler eller något skit. Så jag och farsan tar och fixa detta alltså. Vi åker till Borlänge och hämtar hinken.
På platsen i BorlängeDär ser vi en stor pöl av olja, jag som trodde de var ventiler eller dyligt bara
Så vi öppnar motor huven och kikar vad som har hänt, där kolla vi ett tag sedan vi såg ett jävla stort hål i blocket !
Den hade alltså rivit upp hela jävla blocket, ena staken är spårlöst försvunnen också
Hur han inte hörde raset var att han spela så hög music att han inte hörde
RASET Men som sagt de är gjort o de är bara byta motor !
DENNA TRÅD BLIR MED MKT BILDER !
BilderVäl framme i garaget !
Riktigt skitig Audi
Vad kan det vara som syns ?
Mek tiden är 1½ timme bara !
Mek kvällen är slut ! Nästan alla kablar borta nu
KLART SLUT