ser ju ut som att den är genomgående med mutter så då är det ju bara å kapa av den å skaffa en ny...!! för du skruvar väll inte tillbaks en så dålig bullt när du väl fått av den
Varför följa strömmen när man kan vara annorlunda....!!
Kan ju testa CRC Rost Flash, det brukar hjälpa på såna där lite jäkligare jäkelskap. Spruta på (kyler till -40) sen knackar man lite med hammaren så rosten släpper. Jag tycker det funkar bra som fasen. Tror det ska finnas på OKQ8-mackar iallafall.
Annars får du väl kapa bort så mycket som möjligt med vinkelslip och sen slå ut resterna.
Har inte försökt värma men det sitter gummibussningar under då måste jag även köpa dessa nya isåfall.... Sen går den inte kapa heller den sitter så fel... Hade kapat den redan. Vad ska man värma med?
Har inte försökt värma men det sitter gummibussningar under då måste jag även köpa dessa nya isåfall.... Sen går den inte kapa heller den sitter så fel... Hade kapat den redan. Vad ska man värma med?
Dom sitter ALLTID fel man måste bli riktigt förbannad innan man lyckas
använd krafthylsa med ett ordentligt skaft och förläng som fan med nåt rör så ska den nog lossna använd som sagt smörjolja. det ska nog gå då annars så går det med en modell ordentlig mutterdragare