Erick skrev:Jag har ju till och med lagt en direkt länk till hitta.se i första inlägget! Klistrar in den raden här Plats: Utanför Evolution Garage's lokaler, Backa Bergögata 13 Länk till HITTA.SE
MadeByMe skrev:Erick skrev:Jag har ju till och med lagt en direkt länk till hitta.se i första inlägget! Klistrar in den raden här Plats: Utanför Evolution Garage's lokaler, Backa Bergögata 13 Länk till HITTA.SEFörlåt!
kaxxen skrev:MadeByMe skrev:Erick skrev:Jag har ju till och med lagt en direkt länk till hitta.se i första inlägget! Klistrar in den raden här Plats: Utanför Evolution Garage's lokaler, Backa Bergögata 13 Länk till HITTA.SEFörlåt! så går det när man åker runt & låter "fattas två fattas två fattas två"
baca skrev:Vi kommer helt klart ha dom fräckaste pokalerna man kan vinna i en bilutställning
Geiros skrev:detta lockar ju också.. hmm.. att alltid dom mest intressanta sakerna är samma dagar
_Wallis_ skrev:Geiros skrev:detta lockar ju också.. hmm.. att alltid dom mest intressanta sakerna är samma dagar Du har redan varit på allt annat Detta är ngt nytt vettu!
SporreS40 skrev:Får åka med nån dit, blåste min intercooler på race i brodalen igår Så den ställs av nu