1866
Sök

68 Camaro T/A

I samarbete med: www.bakaxeldelar.se www.mooneyessweden.com www.76olja.nu

972 757 Visningar
Uppdaterades senast 28 januari 2024
712 Inlägg
21 juli 2013
Trådstartare
Lygdman skrev:
Openers skrev:
Djo skrev:
Såg nu att du var från Dalarna får man fråga vart i dalarna då är själv Dalkarl smile

fan så snygg bild på motordelarna. smile

Huserar i dom allra djupaste skogarna med både larm och bössa wink

Tackar!

Ha Ha Du är klockren V! Alla i Dalskogarna har väll laddad bössa hemma.. wink
Bygget ser förövrigt jätte snyggt ut, och som alltid snygga bilder

wink Tack du!

712 Inlägg
3 september 2013
Trådstartare
Är lite pyssel med att få ihop en motor. Jag fick jaga tag på nya lyftare och det har även saknats diverse krimskrams. Skit som tar tid helt enkelt. Jag har dock ej bråttom.

Fulat till en cykel igen så länge. En till är snart klar också - i brist på göra.

https://www1.garaget.org/gallery/images/101/100577/100577-38359fcb35562d163a20ebb85da67e4f.jpg

1 432 Inlägg
3 september 2013
hojarna du bygger e riktigt frän, hoppas det är "köpa billigt, fixa för inget och sälja dyrt" som gäller där så du får in cash till monstret smile

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.

712 Inlägg
4 september 2013
Trådstartare
SpeedOfLight skrev:
hojarna du bygger e riktigt frän, hoppas det är "köpa billigt, fixa för inget och sälja dyrt" som gäller där så du får in cash till monstret smile

Tack tack!

Jo köpa billigt lär man göra fast kostnaden för att göra iordning kommer man tyvärr inte undan. Ej heller tiden det tar smile Fast det är roligt iaf...

G4Z Racing
132 Inlägg
5 september 2013
Openers skrev:
SpeedOfLight skrev:

Tack tack!

Jo köpa billigt lär man göra fast kostnaden för att göra iordning kommer man tyvärr inte undan. Ej heller tiden det tar smile Fast det är roligt iaf...

Standard typ, det drar iväg rätt fort när man börjar pilla. Konstigt nog hinner jag förtränga det mellan varje projekt.... wink

Titta gärna in på www.g4z-racing.com om du är intresserad av vad jag skruvar med!
Bmw E36 320i byggs om till banbil!

230 Inlägg
5 september 2013
Satan, vilket schysst bygge. Du är ju förtusan en konstnär!
Minns att jag slog ett getöga i denna tråden, humm. måste vara i början på -2010 och tänkte för mig själv
"Satfläsk, gosse. du har jobb framför dig"
Men när jag nu suttit och tittat igenom hela projektet och dessutom får betalt för det ( wink ) så kan jag med handen på hjärtat säga att dessa 2-3 timmar har varit bland dom bäst spenderade år 2013.

btw, Fällde nästan en tår när jag såg att du inte kunde använda dig av webrarna, dock blir det fruktansvärt hårigt ändå!

Nu är det dags för Lunch här på jobbet. cool Lycka till och tack för du delar med dig av detta underbara projekt!

Mvh Henka
Senast redigerat av henkaae (5 september 2013)

712 Inlägg
5 september 2013
Trådstartare
henkaae skrev:
Satan, vilket schysst bygge. Du är ju förtusan en konstnär!
Minns att jag slog ett getöga i denna tråden, humm. måste vara i början på -2010 och tänkte för mig själv
"Satfläsk, gosse. du har jobb framför dig"
Men när jag nu suttit och tittat igenom hela projektet och dessutom får betalt för det ( wink ) så kan jag med handen på hjärtat säga att dessa 2-3 timmar har varit bland dom bäst spenderade år 2013.

btw, Fällde nästan en tår när jag såg att du inte kunde använda dig av webrarna, dock blir det fruktansvärt hårigt ändå!

Nu är det dags för Lunch här på jobbet. cool Lycka till och tack för du delar med dig av detta underbara projekt!

Mvh Henka

Haha, tack som fan! Jo, det sved en hel del angåenge webrarna, men skit händer tyvärr.

Tack själv för att du finner detta intressant och tar dig tid (om än på jobbet) och berömmer! big_smile

305 Inlägg
3 oktober 2013
många nice bilder smile Vill ha ett så fint garage med !

392 Inlägg
4 oktober 2013
längesen man kollade hit in.

hur gåre me bygget? update ? smile

712 Inlägg
4 oktober 2013
Trådstartare
Farfar77 skrev:
många nice bilder smile Vill ha ett så fint garage med !

Tack tack smile

Fillppa skrev:
längesen man kollade hit in.

hur gåre me bygget? update ? smile

Jovars, har inte hänt nåt på bilen. Väntar på att motorn ska bli klar. Blir en del naturliga förseningar iom delar som saknas osv.

112 Inlägg
4 oktober 2013
59 sidor, tre koppar kaffe å ett halvt paket cigg senare.

e ett grymt jobb nedlagt på denna bil, allt e ju i toppklass!

få lycka till i framtiden smile

712 Inlägg
4 oktober 2013
Trådstartare
DeZa skrev:
59 sidor, tre koppar kaffe å ett halvt paket cigg senare.

e ett grymt jobb nedlagt på denna bil, allt e ju i toppklass!

få lycka till i framtiden smile

lol

Bugar!

99 Inlägg
5 oktober 2013
vad du har för kamera och objektiv??  riktigt schyssta bilder iaf smile

712 Inlägg
5 oktober 2013
Trådstartare
Denniss_ skrev:

Första 55 sidorna eller nåt sånt, är bilderna tagna med en Nikon D90. Numer har jag en D800. 10-24 objektiv resektive 24-120. Tackar!

Pirat
159 Inlägg
8 oktober 2013
Va? Nikon? D800? Va pratar ni om? wink
Vart är bilen..? smile

Korkad sökfunktion?!
Nej då, själva sökfunktionen är väldigt bra, men i detta fall har den en rejäl brist tyvärr.

99 Inlägg
8 oktober 2013
Openers skrev:
Denniss_ skrev:

Första 55 sidorna eller nåt sånt, är bilderna tagna med en Nikon D90. Numer har jag en D800. 10-24 objektiv resektive 24-120. Tackar!

aha okey smile det är alltid lika kul och läsa din tråd när bilderna är så braa smile

712 Inlägg
8 oktober 2013
Trådstartare
Cappen skrev:
Vart är bilen..? smile

Hehe, det undrar jag ibland å...

...men den är ca 12 mil från dig... wink

712 Inlägg
8 oktober 2013
Trådstartare
Denniss_ skrev:
Openers skrev:
Denniss_ skrev:

aha okey smile det är alltid lika kul och läsa din tråd när bilderna är så braa smile

Kul att höra! Bugar!

392 Inlägg
9 oktober 2013
Cappen skrev:
Vart är bilen..? smile

Haha tack för garvet:)

Sök