Är lite pyssel med att få ihop en motor. Jag fick jaga tag på nya lyftare och det har även saknats diverse krimskrams. Skit som tar tid helt enkelt. Jag har dock ej bråttom.
Fulat till en cykel igen så länge. En till är snart klar också - i brist på göra.
hojarna du bygger e riktigt frän, hoppas det är "köpa billigt, fixa för inget och sälja dyrt" som gäller där så du får in cash till monstret
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Satan, vilket schysst bygge. Du är ju förtusan en konstnär! Minns att jag slog ett getöga i denna tråden, humm. måste vara i början på -2010 och tänkte för mig själv "Satfläsk, gosse. du har jobb framför dig" Men när jag nu suttit och tittat igenom hela projektet och dessutom får betalt för det ( ) så kan jag med handen på hjärtat säga att dessa 2-3 timmar har varit bland dom bäst spenderade år 2013.
btw, Fällde nästan en tår när jag såg att du inte kunde använda dig av webrarna, dock blir det fruktansvärt hårigt ändå!
Nu är det dags för Lunch här på jobbet. Lycka till och tack för du delar med dig av detta underbara projekt!
Satan, vilket schysst bygge. Du är ju förtusan en konstnär! Minns att jag slog ett getöga i denna tråden, humm. måste vara i början på -2010 och tänkte för mig själv "Satfläsk, gosse. du har jobb framför dig" Men när jag nu suttit och tittat igenom hela projektet och dessutom får betalt för det ( ) så kan jag med handen på hjärtat säga att dessa 2-3 timmar har varit bland dom bäst spenderade år 2013.
btw, Fällde nästan en tår när jag såg att du inte kunde använda dig av webrarna, dock blir det fruktansvärt hårigt ändå!
Nu är det dags för Lunch här på jobbet. Lycka till och tack för du delar med dig av detta underbara projekt!
Mvh Henka
Haha, tack som fan! Jo, det sved en hel del angåenge webrarna, men skit händer tyvärr.
Tack själv för att du finner detta intressant och tar dig tid (om än på jobbet) och berömmer!