färgen e de nå som e långt bort,bestämt,hemligt.? elr kommer du hålla den plåtren.?
har frågats innan men ja kommer inte ihåg va som sas ^^
Bilen kommer var plåtren nåt år till, men kommer få färg så småningom. Jag har funderat lite på en två-tons - brun och svart (solida). Fast det kan ändra sig till dess.
ajuste de minns ja att ja läst de tror ja på 2-tons med svart å brunt, kommer de bli nån kopparbrun färg.? tror de kan bli cleant mot det svarta
färgen e de nå som e långt bort,bestämt,hemligt.? elr kommer du hålla den plåtren.?
har frågats innan men ja kommer inte ihåg va som sas ^^
Bilen kommer var plåtren nåt år till, men kommer få färg så småningom. Jag har funderat lite på en två-tons - brun och svart (solida). Fast det kan ändra sig till dess.
ajuste de minns ja att ja läst de tror ja på 2-tons med svart å brunt, kommer de bli nån kopparbrun färg.? tror de kan bli cleant mot det svarta
Kopparbrun blir det nog inte. Det är Yunick-färgerna. Inget fel med det, men jag vill inte ha exakt lika. Det blir ev en brun jag hittat som är lite mörkare. Skiftar liiiite åt gröngrå.
Christian_N skrev:
Håller med ovanstående, bilderna är lika fina som jobbet du gör!
Visst vore det dags för en uppdatering, men jag har inte så mycket att deklarera Är väl nån bromsslang jag fått pressad och dom sista restade grejerna kom till motorn förra veckan. Ihopmontering sker snarast.