2693
Sök

68 Camaro T/A

I samarbete med: www.bakaxeldelar.se www.mooneyessweden.com www.76olja.nu

972 696 Visningar
Uppdaterades senast 28 januari 2024
4 Inlägg
13 september 2014
Openers skrev:
Japp smile Den kanske inte behöver vara fullstor för jag tror den är kring 24mb. Ska ordna det när jag blir lite ledig.

Tack förresten!!

nä de räcker nog med en mindre men vill ha typ som bakrund eller något så hällst i HD iaf tongue (tack så mycket;) )

712 Inlägg
22 september 2014
Trådstartare
Då är berörda mailade angående bild...

Pirat
159 Inlägg
25 september 2014
Fett å flåådigt som vanligt.. Keep up the good work!!

Korkad sökfunktion?!
Nej då, själva sökfunktionen är väldigt bra, men i detta fall har den en rejäl brist tyvärr.

1 039 Inlägg
712 Inlägg
6 november 2014
Trådstartare
hugger69 skrev:
Jaha?`rollcool

Ja?! smile

1 039 Inlägg
7 november 2014
Openers skrev:
hugger69 skrev:
Jaha?`rollcool

Ja?! smile

...vi börjar nästan tappa hoppet här ute, broder, hur går det för dig? neutral
Du skämmer normalt bort oss med fantastiska bilder och roliga texter men nu är det glest, upplys din trogna skara! tongue

Vi hörs!
Håkan i Umeå , 1969 Camaro 427 ZL-1

688 Inlägg
7 november 2014
Perfektion tar tid. Men håller nog med lite.

712 Inlägg
7 november 2014
Trådstartare
hugger69 skrev:
Openers skrev:
hugger69 skrev:
Jaha?`rollcool

Ja?! smile

Du skämmer normalt bort oss med fantastiska bilder och roliga texter men nu är det glest, upplys din trogna skara! tongue

Jodå, det går bra för mig. Väntar på motorn än, så det är fortfarande hojarna som får all min uppmärksamhet...ett tag till iaf, för jag ska ju bli som farsgubbä i mars. smile

Amatör
488 Inlägg
7 november 2014
Openers skrev:
hugger69 skrev:
Openers skrev:
Ja?! smile

Jodå, det går bra för mig. Väntar på motorn än, så det är fortfarande hojarna som får all min uppmärksamhet...ett tag till iaf, för jag ska ju bli som farsgubbä i mars. smile

Då har du en spännande tid framför dig (min grabb är strax över året) det blir lite svårare att ta sig tid för garaget men som vi resonerar i det här huset " så det jobbet finns kvar även längre fram, det kostar inget när det står"..
Men det jag försöker säga är att ta dig tid för barnet för den tiden går inte i repris, å lycka till med allt!

Gillar det mesta som någon lagt sin själ i...

1 039 Inlägg
7 november 2014
Openers skrev:
hugger69 skrev:
Openers skrev:

Ja?! smile

Grattis som fan, mannen!! big_smile
....skynda dig att uppdatera för sedan inträder en helt ny fantastiskt fas i ditt liv! tongue

Vi hörs!
Håkan i Umeå , 1969 Camaro 427 ZL-1

163 Inlägg
7 november 2014
Grattis kul får hålla med dom tidigare skrivarna min dotter är snart 5månader inte vart ute i garaget mer än när jag bytte till vinterdäck på familjekärran, men projekten finns ju kvar, kommer dock sakna dina fina bilder om det nu blir mindre av dom.

10 164 Inlägg
8 november 2014
Grattis smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

712 Inlägg
8 november 2014
Trådstartare
Jo, tack ni! Ska bli spännande 😊

18 Inlägg
8 november 2014
Stort grattis till en tillökning i familjen! Fantastisk glädje med barn!! För övrigt, tack för att du delar med dig av dina projekt! Grym inspiration för flera av oss här på garaget kan jag nästan garantera. Intresset för perfektion, och med genomtänkta fotografier som du presenterar dina prestationer!
Trevlig Helg!

712 Inlägg
9 november 2014
Trådstartare
Tack själv - mycket skoj att höra! Utan Er följare blir det en tråkig tråd detta.

R1 driver!
5 128 Inlägg
10 november 2014
Kan du inte hålla oss uppdaterade med dina hojbyggen sålänge? Gillar din byggstil starkt, och vill se vad som sker och kanske lyckas sno inspiration till mina egna projekt. smile

Btw, grattis till blivande tillökningen. smile

712 Inlägg
10 november 2014
Trådstartare
Då blir jag väl tråden låst om jag börjar lägga upp bilder på cyklar! smile

R1 driver!
5 128 Inlägg
11 november 2014
Då kommer alla dina anhängare och bryter upp låset igen! big_smile

712 Inlägg
11 november 2014
Trådstartare
Kanske smyger in nån bild framöver 😊

slappt&fint
376 Inlägg
12 november 2014
grattis till barnet o lycka till. spela dina kort rätt nu så får du en hjälpreda t camaron sen wink

Sök