Ja tycker åsså att d blev kanon, satan så mye bilar å väldigt blandat..Något för alla att titta på så att säga!
Sen parkerade ju folket gaaaanska brett så att säga så liiiite mer "sammansvetsat" hade nog vart bättre så man hade sluppit gå mellan 4 parkeringar.
Bilträff jao men alldeles för "brett" för efter gårdagens kväll så var det lika mye familjeunderhållning som bilträff!
Jag jämför med bilträffen som jag var på härom helgen i Umeå och dom hade ju "spärrat av området" där bilarna parkerade så då slapp man "alla/allt" som inte hör en bilträff till. Ska inte peka ut någon eller nånting för kritik får man ju inte skriva i detta land och man ska inte vara ärlig
Nästa träff tycker jag man ska ha skramlat ihop lite dollars till eftersom att intresset är STORT i Sundsvall å köra lite mer "tävlingar" asså folket/publiken - jury/domare lr va fan man säger får rösta på tex Bästa Amerikan, bästa Japan, peoples choice osv osv osv
Men då blir det ju mer "utställning" i ordnade former men det kan man ju kombinera med lite annat smått å gott.
Jag tycker att kvällen var kanon med trevligt folk å fina bilar å applåder till er/dom som brände gummi
MEN som sagt, för utspritt på för stort område så man blev lite snurrig men det kan ju inte bli annat än bättre till nästa år så
Jobbar som frilansande gynekolog...