Kanon projekt. det kommer följas! Lycka till med allt! kommer säkert "stöta" på dig på vägarna runt stockholm
kul att folk tkr det är lite intressant med mitt bygge ahh det tror jag säkert:cool:!
AxlSam skrev:
Kul tråd! Angående dina trimplaner så kan man få din orginalsnurra att pressa en del luft. Saab folket kör ut 300+ utan problem.
Annars köper du en 19T av mulle och tar kontakt med en SAAB fantast som hanterar det förbjudna programmet
Alltid lika kul här Jo hade ju planer med det förut. men min snurra känns inte helt okej den tar "lite" emot när man snurrar den. och att lämna in den på reparation kostar nästan lika mycket som en 19T.
Fungerar på köpa Speedparts 19T. 8900kr sen 10% rabatt på det. SAAB fantast som hanterar det förbjudna programmet???
Har börjat riva lite inredning! ut med det gamla och in med det nya Jag ska även passa på att dra lite kablar till ljudet där bak nu när jag ändå har slitit bort allt.
Alla säten är borttagna! Var rätt mycket skit att damsuga gamla pomfrites m.m
Börjar likna en motor nu
Spridarna insatta:D
Nya T5 kammarna ditsatta!
Köpte nya rem-hjul! dom gamla var helt slut. gick inte att snurra!
Slipade ner ventilkåpan från färg som hade flagnat och lackade den matt svart igen! men det vart ingen hitt! får ta fram blästern och köra en runda på den!