Rallon som de ser ut nu blir vi bara en bil då intresset inte verka vara på top men jag kör bort Linköping till CC hitta ju dit kom jag på hehe. när var de vi skulle åka därifrån?
Rallon som de ser ut nu blir vi bara en bil då intresset inte verka vara på top men jag kör bort Linköping till CC hitta ju dit kom jag på hehe. när var de vi skulle åka därifrån?
19:30 är det avfärd
Precis.. 19.30 åker vi från CC i linköping och håller en lugn och stadig takt till norrköping... har tagit reda på vad jag kommer köra för bil upp dit nu och det blir en Blå volvo 144... bild på den kommer komma upp senare ikväll... åker som sagt från vadstena slottsparkering vid 18.00 till mjölby standard där jag fortsätter mot linköping 18.40 och sedan mot norrköping 19.30....
Hoppas på att många kommer så vi blir en stor karavan... kom gärna fram och fråga om ni undrar något väl på parkeringen..
Nya Följebilen... OBS!! inte så fin som det ser ut som på bilden tyvärr.. XD
Kan informera alla att parkeringen vid CC såg rejält full ut när jag åkte förbi vid 14.45. Kanske vore bättre att välja Biltema som samlingsplats för karavanen?
hej alla glada... själv är jag ledsen för jag kanske inte kan ta min bil... kan dra en liten historia här:
Det var en gång ett företag som hete Vattenfall, en dag fick de lust att gräva ett stoooort hål mitt över en grusväg och sedan lägga igen det slarvigt... senare på kvällen regnade det och en Calibra kommer åkandes och sjunker ner i detta hål och spräcker sönder hela kjolpaketet......
nu till den ultimata frågan... Kommer Vattenfall att åta sig att ha gjort fel och ersätta skadorna???
Ge mig en vild gissning så kan jag berätta vidare på historien imorgon...
Fanns det varningsmärken att det var vägbygge där? Om inte så lär du kunna få ersättning tycker jag.
/M
det fanns det inte.. i morse när de fick höra vad som hänt av min svärfar så satte de upp det fort som fan..