2231
Sök

Lyktstolpe, pris?

Smart chimps talk Swedish
289 Inlägg
17 september 2009
Trådstartare
Hej!
Har kört ner en lyktstolpe och undrar vad detta kan komma att kosta? hmm
Rädd för att de kommer de ta en hiskelig summa för det..

Muttley
17 september 2009
dyrt blir det. de vill ha bara 4 tusen för en körrikningsvisare smile men jag kom undan gratis för jag kände dem på vägverket lite.

KHRacing
17 september 2009
Ca 22000kr kostade det då en rallybil körde ner en lycktstolpe på senaste rally, en summa som föraren själv alltid får stå för.

Smart chimps talk Swedish
289 Inlägg
17 september 2009
Trådstartare
Oh shit hmm Helvete va pengar..
Tack för svaren i alla fall.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
17 september 2009
Har du inte försäkring? Det kanske inte är lönt att bränna den fr 3k, men blir det 22k så? smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

461 Inlägg
18 september 2009
Finns en tråd som heter "Vad är det dyraste du äger"... wink Den kanske hamnar efter bilen?

BMW - Better Make Way

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
21 september 2009
Såg någon dig ? annars hade jag fan sketet i det, du har ju redan kört sönder din bil, så jag menar det är ju ett tillräckligt straff.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

Pekabow i can see u
644 Inlägg
21 september 2009
aa fan tycker samma betala 22 lax för ett misstag , mena att ingen försöker göra det med flit. sen finns de ju folk som krossa busshållplas rutorna o springer därifrån , och här om dan gick ja ut på kvällen var det ngn som körde in i en busshållplats men gasa ifrån..

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
21 september 2009
sak samma om det var ett misstag eller ej, fortfarande någon som ska betala det.

www.klockren.nu
476 Inlägg
21 september 2009
Betalar inte TS är de skattebetalarna som får pröjsa istället, INTE OKEJ! mad

vah, gick de för fort?...nä, de tror jag inte!

1 634 Inlägg
21 september 2009
Alltså det ska ju gå på trafikförsäkringen. Har själv backat ner en lycktstolpe med lastbil på jobb. Ganska kul faktiskt, märkte inte ett skit big_smile Fick som tur är aldrig veta vad det gick på iom att företaget får stå för de. Men det är ju sånt försäkringar finns till för.

Numera Saab 9-5 Aero -00

Sök