Här har vi då projektet med min Volvo 855 GLT från 1993. Bilen köptes för en väldigt liten summa pengar för att bli en simpel övningskörningsbil. Detta spårade dock ur rätt omedelbart då bilen bara vart finare och finare. Och nu... Visa mer
Varit iväg och köpt lite maskeringsfolie till sidorna av bilen. Var mycket smidig att fixa till så den täckte bra. 20m x 2,7m för 59:- var det helt klart värt!! Så nu ska bara hålet som bagageluckan annars täcker maskeras sedan är vi klara för lack!
Va du fixar och trixar Hur många timmar har du lagt ner på kärran totalt, eller har du inte räknat på de?
Man måste hålla sig sysselsatt med något ju Vet faktiskt inte.
Höll på med projektarbete i skolan och hade detta som redovisning till det. Fick ihop 200 timmar jäkligt fort iaf Så jag vet inte. Kanske 700-1000 timmar? Vågar faktiskt inte säga något.
Vore kul att veta så får la skriva dagbok sedan när jag renoverar den gula
Va du fixar och trixar Hur många timmar har du lagt ner på kärran totalt, eller har du inte räknat på de?
Höll på med projektarbete i skolan och hade detta som redovisning till det. Fick ihop 200 timmar jäkligt fort iaf Så jag vet inte. Kanske 7-1000 timmar? Vågar faktiskt inte säga något.
Haha, kör på bara Jag är inte den enda som tycker om ditt arbete här
Höll på med projektarbete i skolan och hade detta som redovisning till det. Fick ihop 200 timmar jäkligt fort iaf Så jag vet inte. Kanske 7-1000 timmar? Vågar faktiskt inte säga något.
Haha, kör på bara Jag är inte den enda som tycker om ditt arbete här